Connect with us

فروش مانیتور بنکیو PhotoVue SW270C با قیمت 799 دلار

منتشر شده

در

فروش مانیتور بنکیو photovue sw270c با قیمت 799 دلار

مانیتورهای بنکیو با داشتن قطعات سخت افزاری قدرتمند همیشه در صدر جدول فروش قرار گرفته اند، و با ارائه تصویرهای با کیفیت به کاربران و گرافیست ها توانسته اند نیاز آنها را در حین ویرایش های سنگین برآورده سازند. هم اکنون این کمپانی یکی دیگر از صفحه نمایش های خود را با نام PhotoVue SW270C معرفی کرده است.

مانیتور بنکیو photovue sw270c

لیست قیمت مانیتور

مانیتور بنکیو PhotoVue SW270C با داشتن صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن 2K برای اکثر کاربران حرفه ای انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که دقت بسیار بالای آن در تولید رنگ‌ ها برای گرافیست ها و ویرایشگرهای تصویر و ویدئو ویژگی ایده آلی محسوب می شود؛ البته تمام نمایشگرها طبق عملکردی که دارند در دسته های متفاوتی قرار می گیرند و انتخاب درست آنها می تواند سرعت کار را افزایش دهد.

ویژگی مانیتور بنکیو photovue sw270c

آن دسته از مانیتور هایی که برای کاربران عادی طراحی و تولید می شوند، اصولا دارای رزولوشن بالایی هستند، در مانیتورهای گیمینگ نیز اهمیت نرخ تازه‌ سازی از بقیه ویژگی ها به مراتب بیشتر خواهد بود. البته برخی از مانیتور ها هم برای کاربران حرفه‌ ای که ویرایش ویدئو و تصویر را انجام می دهند تولید می شود که در آنها، تولید و دقت رنگ‌ ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. مانیتور PhotoVue SW270C بنکیو نیز جزء صفحه نمایش هایی است که می تواند رنگ‌ ها را به صورت عالی نمایش دهد.

مشخصات فنی مانیتور بنکیو PhotoVue SW270C :

صفحه نمایش بنکیو PhotoVue SW270C با داشتن تکنولوژی Color Uniformity می تواند تا 99 درصد رنگ‌ های AdobeRGB را پوشش دهد، همچنین پشتیبانی 97 درصدی از محدوده DCI-P3 از دیگر قابلیت ‌های منحصر به فرد این نمایشگر محسوب می شود؛ علاوه بر این امکان شارژ شدن مانیتور همزمان با پخش محتوا حین اتصال به لپ تاپ از طریق کابل یو اس بی تایپ C از کاربردی ‌ترین قابلیت ‌های مانیتور PhotoVue SW270C بنکیو خواهد بود.

قیمت مانیتور بنکیو photovue sw270c

کمپانی بنکیو نیز جدیدترین مانیتور 27 اینچی خود را به پورت ‌های اچ دی ام آی 2.0، دیسپلی پورت، دو درگاه یو اس بی 3.1 و یک درگاه کارت حافظه جانبی بهره مند کرده است، همچنین وجود درگاه کارت حافظه جانبی در سرعت جابه‌جایی تصاویر و ویدیوها نیز موثر خواهد بود. در حال حاضر قیمت مانیتور بنکیو PhotoVue SW270C برابر با 799 دلار است که هم اکنون می توانید از وب سایت رسمی BenQ این صفحه نمایش را به صورت اینترنتی خریداری نمائید.

لیست قیمت مانیتور بنکیو

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار