Connect with us

فروش ویدئو پروژکتور ال جی HU80KA به زودی آغاز می شود

منتشر شده

در

فروش ویدئو پروژکتور ال جی HU80KA به زودی آغاز می شود

کمپانی ال جی به تازگی اولین ویدئو پروژکتور 4K UHD بازار ماشین های اداری را با نام HU80KA رونمایی کرد، این شرکت نیز تصمیم دارد ویدیو پروژکتور HU80KA را در مراسم CES 2018 به طور رسمی معرفی کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ویدئو پروژکتور ال جی HU80KA

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور ال جی HU80KA می تواند تصویر با اندازه 150 اینچ را با 2500 لومن به نمایش در آورد (لومن lumen واحد سنجش میزان پخش نور می باشد). طبق اعلام کمپانی ال جی این ویدئو پروژکتور روشن ‌ترین نمونه‌ پرروژکتور های بازار ماشین های اداری می باشد. از دیگر قابلیت های آن می توان به پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد به طوری که رنگ ها و کنتراست تصاویر بر اساس فراداده یا متا دیتای آن ‌ها تنظیم خواهند شد.

ویدئو پروژکتور ال جی

ویدئو پروژکتور Lg HU80KA مجهز به دو بلندگوی 7 واتی بوده و امکان اتصال به ساندبار و اسپیکر های خارجی نیز در این پروژکتور ال جی موجود می باشد. کمپانی LG با ارائه‌ اولین ویدئو پروژکتور 4K UHD اوج خلاقیت را به بازار سرگرمی ‌های تصویری آورده است. پروژکتور ال جی HU80KA به همراه روشنایی عالی و  طراحی تطبیق ‌پذیر می ‌تواند سبک و سیاق لذت بردن کاربران از محتوای 4K در منزل و خارج از آن را متحول کند.

ویدئو پروژکتور ال جی

ویدئو پروژکتور HU80KA ال جی مجهز به WebOS 3.5 می باشد و به شما این امکان را می دهد که پلتفرم تلویزیون هوشمند برای استریم ویدئو از Netflix و Hulu استفاده کنید؛ همچنین امکان اتصال دستگاه جانبی با HDMI و USB نیز وجود دارد. از طریق اترنت نیز می‌ توانید اتصال اینترنت را در این پروژکتور ال جی ایجاد کنید. بنابراین این دستگاه یک پروژکتور معمولی برای شما نخواهد بود!

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ویدئو پروژکتور ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. ایرانمنش

    ژانویه 7, 2018 در 2:53 ب.ظ

    خیلی خوبه که ویدئو پروژکتور HU80KA به صورت ایستاده رو زمین قرار می گیره واقعا طراحی ظاهریش منحصر به فرد لاااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار