Connect with us

پاوربانک انرجایزر QE10000CQ مجهز به فناوری شارژ بی سیم

منتشر شده

در

پاوربانک انرجایزر qe10000cq مجهز به فناوری شارژ بی سیم

پاور بانک های انررجایزر یکی از پرفروش ترین شارژر های همراه بازار موبایل به شمار می روند و استقبال بی نظیر کاربران از این محصولات نیز کمپانی Energizer را به این وا داشت که یکی دیگر از قدرتمند ترین پاور های خود را با نام QE10000CQ معرفی نماید.

پاوربانک انرجایزر qe10000cq رونمایی شد

گسترش و عرضه روز افزون تلفن های هوشمند به بازار موبایل خریداران را ترغیب می نماید که به جای استفاده از گوشی موبایل های معمولی از اسمارت فون های با کارآمد و حرفه ای استفاده نمایند اما صفحه نمایش های تقریبا بزرگ این موبایل ها سبب تمام شدن شارژ باتری خواهد شد؛ از این رو هر کاربری نیازمند به یک شارژر همراه می باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن و حتی بیرون از منزل گوشی موبایل خود را شارژ نماید.

فروش پاوربانک انرجایزر qe10000cq

پاور بانک ها به عنوان بهترین منبع تغذیه برای گجت های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و… محسوب می شوند که می توانند به راحتی آنها را شارژ نمایند. اکثر شرکت های فعال بازار آی تی نیز مهارت چشمگیری در تولید پاور بانک ها دارند و با بهره مند کردن آنها به جدیدترین فناوری های روز می توانند فروش خوبی را از آن خود نمایند.

پاوربانک انرجایزر qe10000cq مناسب گوشی موبایل

کمپانی انررجایزر جزء آن دسته از شرکت های فعال بازار است که سالانه پاوربانک های قدرتمندی را تولید و عرضه می کند، جدیدترین شارژ همراه این شرکت که با نام QE10000CQ معرفی شد با داشتن قابلیت شارژ سریع (Quick Charge 3.0) و شارژ بی‌ سیم (Qi) توانست نظر اکثر کاربران و خریداران را به خود جلب نماید چرا که فناوری شارژ وایرلس که در گوشی های گران قیمت بالارده همچون آیفون های اپل موجود می باشد می تواند یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پاوربانک محسوب شود.

پاوربانک انرجایزر qe10000cq مناسب آیفون اپل

از نظر ظاهری پاوربانک انرجایزر QE10000CQ به طوری طراحی شده است که می توانید به طور همزمان چند گجت هوشمند را به آن متصل نمائید، البته باتری 10000 میلی آمپر ساعت آن که از نوع لیتیوم‌ پلیمر است مطمئنا می تواند پاسخگوی چندین دستگاه باشد.

ویژگی پاوربانک انرجایزر qe10000cq

وزن پاوربانک Energizer QE10000CQ طبق مشخصات منتشر شده برابر با 290 گرم بوده و اندازه آن نیز 135.5*70*18 میلی متر می باشد البته پورت یو اس بی تایپ C نیز در این پاور بانک جدید انرجایزر تعبیه شده است که می توانید به راحتی گوشی های حرفه ای و بالارده را به آن متصل نمائید. قیمت پاور بانک انرجایزر QE10000CQ نیز هم اکنون برابر با 400 هزار تومان اعلام شده است.

ا دیدگاه

  1. سهیلا

    مارس 4, 2019 در 11:15 ق.ظ

    لیست قیمت پاور بانک انرجایزر که انتهای خبر گذاشتین خیلی خوب بود ولی چطوری میشه با فروشندگان تماس گرفت!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار