Connect with us

فروش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان آغاز شد

منتشر شده

در

فروش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان آغاز شد

فروش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان آغاز شد و مشخصات فنی این پروژکتور ها نشان می دهد که این محصولات مجهز به ورودی 4K UHD هستند و توسط کمپانی Epson به لیست قیمت ویدئو پروژکتور های اپسون افزوده شده اند.  در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پروژکتور های اپسون

این روزها محصولات مختلفی در حوزه تکنولوژی با پشتیبانی از کیفیت 4K عرضه می ‌شوند. به تازگی شرکت اپسون پروژکتور جدیدی را با پشتیبانی از کیفیت 4K معرفی کرده که قیمت آن زیر 3500 دلار است.

اپسون در هفته جاری دو پروژکتور جدید را معرفی کرده که گفته می‌شود این محصولات اولین پروژکتورهای اچ ‌دی بی ‌سیم با پشتیبانی از پخش محتوا با کیفیت ‌4K هستند. نکته جالب دیگر اینکه این دو دستگاه کمتر از 3500 دلار قیمت دارند.

پروژکتور های اپسون

نام دو پروژکتور مورد بحث Home Cinema 5040UB و Home Cinema 5040UBe است. این ویدئو پروژکتورهای اپسون مجهز به ورودی 4K UHD بوده و از داینامیک رنج بالا پشتیبانی می ‌کنند. 4K در این دستگاه‌ ها با HDMI 2.0a و HDCP 2.2 کار می‌ کند.

پروژکتور های اپسون

مدل 5040UBe با قیمت 3299 دلار و مدل 5040UB با قیمت 2999 دلار به بازار عرضه خواهد شد. مطمئنا این دوویدئو پروژکتورمحصولات ارزان ‌قیمتی نیستند اما ظاهرا قرار است عرضه آن‌ها به صورتی باشد که در دسترس همه خریداران قرار گیرند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پروژکتورهای اپسون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

9 دیدگاه

  1. مصطفی

    جولای 9, 2016 در 6:04 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید،واقعا ویدیو پروژکتورهای اپسون عالی هستند در مقایسه با قیمتشون از کارایی بالایی برخوردارند ممنونم از آی تی بازار به خاطر توضیح و درج شکل این محصول در بخش اخبار سایت آی تی بازار.اکنون هم که فروش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان شروع شده است.

  2. علی

    جولای 9, 2016 در 10:44 ق.ظ

    با سلام خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    این پروژکتور های اپسون تقریبا کارای پروژکتر عادی و داره فقط کیفیت بشتری و داراست ولی به نظر من ارزش نداره این ه8مه پول براش داد .این محصولات که در اخبار ای تی کی برای فروش در محصولات ای تی باتزار قرار میگیره؟

  3. سینا

    جولای 8, 2016 در 2:01 ب.ظ

    سلام
    فروش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان آغاز شد و مشخصات فنی این پروژکتور ها نشان می دهد که این محصولات مجهز به ورودی 4K UHD هستند و توسط کمپانی Epson به لیست قیمت ویدئو پروژکتور های اپسون افزوده شده اند.

  4. ایرج مردانی

    جولای 5, 2016 در 11:33 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه یدوستدارای و بازدید کنندگان سایت ای تی بازار . خیلی جالبه که این پروژکتور های اپسون بدون سیم هستند و میتونن اینهمه قابلیت داشته باشند این پروژکتور ها دارای کیفیت 4k هستند و قابلیت پخش هم دارن . اما قیمت این محصول کمی بالاست و امیدوارم کمی قیمتش رو پایین تر بیارن و بتونن اون رو به همه ی جهان عرضه کنند تا در دسترس قرار بگیره

  5. محمد

    جولای 2, 2016 در 2:23 ب.ظ

    با سلام
    این پرژکتور که قیمت مناسبی داره و تصویر رو عالی پخش میکنه طرفداران زیادی داره.این پروکتور طراحی زیبا و کاربردی داره و امکانات این پروکتور زیاد میباشد روش پروژکتور های اپسون با قیمت ارزان آغاز شد و مشخصات فنی این پروژکتور ها نشان می دهد که این محصولات مجهز به ورودی 4K UHD هستند و توسط کمپانی Epson به لیست قیمت ویدئو پروژکتور های اپسون افزوده شده اند.

  6. احمد

    جولای 1, 2016 در 12:54 ب.ظ

    ویدئو پروژکتور اپسونی که خریداری کردم فوق العادست نسبت به کیفیتی که داره و4k را ساپورت میکنه قیمت خیلی خوبی داره این پروژکتور از نمونه های مشابه توی بازار که حتی ممکنه گرونتر هم باشه بهتره و هرکی بخره از خریدش راضیه

  7. سبحان

    ژوئن 30, 2016 در 1:10 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید این پروژکتور های اپسون را کی در سایتتون ای تی بازار قرار میدید تا خرید تعداد زیادی برای دانشگاه انجام بدم که با قیمت ازان شدهش برام بصرفه

  8. محمد سبحان رضایی

    ژوئن 25, 2016 در 9:17 ق.ظ

    ویذئو پروژکتور های اپسون محشرن….نسبت به قیمتشون کارایی خوبی هم دارند

  9. سامان

    ژوئن 25, 2016 در 3:38 ق.ظ

    سلام خبر فروش ویژه ویدئو پروژکتور اپسون را در سایتهای دیگر خونده بودم ولی اینکه در آخر مطلب لیست قیمت دیتا ویدئو پرژکتور اپسون را گذاشته بودید خیلی کاربردی و جالب بود مخصوصا اینکه واردکننده های مختلفی رو معرفی کرده بودید. جالب بود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار