قطعات کامپیوتر

فروش کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو WX 8200 آغاز شد

کمپانی AMD به وسیله معرفی پردازنده 32 هسته ‌ای رایزن تردریپر توانست رقیب جدی کمپانی اینتل شود، هم اکنون این شرکت فعال با تولید کارت گرافیک های حرفه ای، قصد دارد دربازار قطعات کامپیوترفروش خوبی را تجربه کند. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو WX 8200

لیست قیمت کارت گرافیک

کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو WX 8200 به عنوان حرفه ای ترین کارت گرافیک کمپانی AMD به بازار قطعات کامپیوتر معرفی شد، ویژگی های اعلام شده نشان می دهد کارت گرافیک AMD Radeon Pro WX 8200 برای تولید کنندگان محتوا طراحی شده و مناسب پردازش های سنگین خواهد بود.

کارت گرافیک رادئون پرو WX 8200 ای ام دی

کارت گرافیک های سری رادئون پرو کمپانی AMD همانند کارت گرافیک های سری کوآدرو شرکت انویدیا دارای سرعت فوق العاده بالایی هستند، و از ویژگی‌ هایی همچون کد اصلاح خطا و همچنین مموری‌ های HBM2 استفاده می ‌کنند. یکی از ویژگی های قابل توجه کارت گرافیک ای ام دی رادئون پرو WX 8200 استفاده از فناوری Secure Processor است که سبب شده بسیاری از کاربران جدب آن شوند.

کارت گرافیک رادئون پرو WX 8200

از آنجایی که کارت گرافیک رادئون پرو WX 8200 مخصوص تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است، به راحتی می توانید برای طراحی بازی ‌های سه بعدی، تولید ویدیو و استفاده از اپلیکیشن‌ های طراحی پیشرفته همچون 3D مکس نیز از آن استفاده کنید.لازم به ذکر است تولید کنندگان محتوا به وسیله خرید کارت گرافیک رادئون پرو WX 8200 از ویژگی OpenGL در فتوشاپ بهره می برند و می‌ توانند با رنگ‌ های 10 بیتی کار کنند.

کارت گرافیک ای ام دی

قیمتکارت گرافیکرادئون پرو ای ام دی WX 8200 هم اکنون برابر با 999 دلار است، و با پرداخت همین هزینه به منظور خرید یک کارت گرافیک انویدیا، باید مدل Quadro P4000 شرکت AMD را خریداری کنید که از نظر قدرت پردازشی، تفاوت قابل توجهی با کارت گرافیک AMD Radeon Pro WX 8200 خواهد داشت.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ای ام دی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبرهای آی تی و تکنولوژی بنظرم جذاب ترین خبرهای روز هستند، سایت آی تی بازار هم یکی از سایت های محبوب منه که هر روز خبرهاشو می خونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا