قطعات کامپیوتر

فروش کیبورد وایرلس لاجیتک MK470 به همراه موس Combo

کمپانی لاجیتک که جزء تولیدکنندگان حرفه ای موس و کیبورد بازار قطعات کامپیوتر محسوب می شود، به تازگی جدیدترین محصولات خود را در دسترس خریدارن قرار داده است که با داشتن طراحی متفاوت و اندازه کوچک حمل و نقل را برای کاربران آسان می نماید.

یبورد وایرلس لاجیتک mk470

لیست قیمت کیبورد و موس کامپیوتر

کیبورد کوچک و حرفه ای MK470 به همراه موس بسیار دقیق Combo هم اکنون راهی بازارهای جهانی شده اند، و عملکرد بی نظیر آنها در حین فعالیت نظر هر کاربری را جلب خواهد کرد، علاوه بر این محصولات جدید لاجیتک نسبت به سایر کیبورد و موس بازار صدای کمتری در حین کلیک کردن و یا تایپ کردن از خود تولید می کنند، که وجود همین ویژگی برای شماری از خریداران بسیار مهم و ضروری می باشد، همچنین کیبورد MK470 و موس Combo توسط گیرنده یو اس بی 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر یا سایر دیوایس ها متصل خواهند شد.

فروش موس لاجیتک combo

جدیدترین کیبورد و موس وایرلس لاجیتک با ویژگی ظاهری متفاوت :

کیبورد وایرلس لاجیتک MK470 و موس Combo با داشتن ویژگی های ظاهری ایده آل و طراحی منحصر به فرد می توانند باعث جذابیت میزکار شما شوند، چرا که اندازه کوچک آنها فضای کمتری را از سطح میز اشغال خواهد کرد. از نظر ظاهری کیبورد بی سیم MK470 به گونه ای طراحی شده است که، به تمام کلیدهای کاربردی مجهز می باشد و وجود سوئیچ های بی صدا در زیر کلیدها، سبب می شود در حین تایپ کردن صدایی تولید نشود.

کیبورد وایرلس لاجیتک mk470 به همراه موس combo رونمایی شد

موس وایرلس لاجیتک Combo نیز همانند کیبورد MK470 با داشتن کلیدهای بی صدا، لحظات آرامی را در حین کار برای شما به ارمغان می آرود. یکی دیگر از نکات جالب توجه این محصولاتا جدید لاجیتک وجود قابلیت خودکار Sleep می باشد،که در صورت استفاده نشدن در مدت زمانی مشخص، به طور خودکار برای صرفه جویی در مصرف انرژی خاموش خواهند شد.

کیبورد وایرلس لاجیتک mk470 به همراه موس combo

وجود قابلیت Sleep سبب می شود باتری کیبورد وایرلس لاجیتک MK470 و موس Combo مدت زمان بیشتری قابل استفاده قرار گیرد، چرا که قرار دادن خودکار آنها در حالت خواب در ذخیره انرژی باتری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قیمت کیبورد لاجیتک mk470 به همراه موس combo

علاقمندان هم اکنون می توانند کیبورد وایرلس لاجیتک MK470 و موس Combo را با قیمت 44.99 پوند از بازار قطعات کامپیوتر خریداری نمایند.

لیست قیمت کیبورد و موس لاجیتک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا