موبایل

آغاز فروش گوشی موبایل اچ تی سی One M9s در تایوان

آغاز فروشگوشی موبایل اچ تی سی One M9sدر تایوان از فردا خواهد بود و این اسمارت فون محصول کمپانی HTC یک تلفن هوشمند میان رده از خانواده One می باشد. در سال جاری شاهد عرضه تلفن های هوشمند متفاوتی از سوی HTC بودیم که بیشتر آنها در رده محصولات میان رده تا پرچمدار به شمار می رفتند و از بدنه فلزی برخوردار بودند. از جمله این محصولات می توان به One M9 اشاره کرد که در ماه های ابتدایی سال جاری میلادی به عنوان پرچمدار جدید شرکت تایوانی رونمایی شد و پس از آن نیز تلفن های هوشمند +One M9 و +One E9 عرضه شدند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل اچ تی سی One M9s

One A9 نیز اندکی پیش به عنوان جدیدترین میان رده رونمایی شد، محصولی که به نظر نمی رسد آخرین تلفن هوشمند امسال باشد چرا که شرکت تایوانی لحظاتی پیش، One M9s را نیز در بازار تایوان معرفی کرد. این محصول هرچند از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پرچمدار پیشین ندارد، اما از سخت افزار متفاوتی بهره می برد که در ادامه مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت.سازنده تایوانی برایگوشی موبایلخود یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور BSI و گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته که از محافظ یاقوت کبود برای لنز و فلش دوگانه LED بهره می برد و در جلوی بدنه نیز یک مدل ۴ اولترا پیکسلی با f/2.0 مشاهده می گردد.

گوشی موبایل اچ تی سی One M9s

از جمله مشخصات دیگر این محصول می توان به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن Full HD، چیپست ۸ هسته ای Helio X10 مجهز بهپردازندهگرافیکی PowerVR G6200، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی موبایل اچ تی سی One M9s

بر اساس این ویژگی ها می توان گفت این تلفن هوشمند جدید دیگر در زمره محصولات رده بالا به شمار نمی رود و می توان آن را یک میان رده جدید از سوی HTC در نظر گرفت. فروش HTC One M9s از پس فردا با قیمت نزدیک به ۴۰۰ دلار در کشور تایوان آغاز خواهد شد، اما هنوز در مورد احتمال و زمان عرضه این محصول در نقاط دیگر اطلاعی در دست نیست.

لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه
    من قبلا از همین سایت اس تی بازار گوشی One M9 رو خریداری کردم خیلی ازش راضی بودم و الان که دیدم تو اخبارتون این گوشی HTC One M9s هم به بازار اومده دوست دارم سریع تر به بازار عرضه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا