موبایل

آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان

آغاز فروشگوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5در تایوان با قاب سواروفسکی ب وقوع پیوست و این فبلت در آمریکا زودتر از ۲۱ آگوست عرضه نخواهد کرد. سامسونگ، گلکسی نوت ۵ را در تایوان عرضه نمود و اعلام کرد این اسمارت فون در آمریکا زودتر از ۲۱ آگوست عرضه نخواهد کرد، و فقط این کمپانی کره‌ای آخرین نسل از فبلت خود را در کشور تایوان روانه‌ی بازار کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان

از امروز، ۱۵ آگوست، علاقمندان تایوانی می‌توانند نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ را با پرداخت ۷۴۰ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را با پرداخت ۸۲۰ دلار خریداری کنند.

آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان

براساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ به علت محبوبیت بالای سری گلکسی نوت در کشور تایوان، اینگوشی موبایلهوشمند را پیش از بقیه بازارها، در این کشور در دسترس قرار داده است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که از زمان عرضه‌ی اولین نسل از گلکسی نوت، تایوانی‌ها بیش از ۲ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را خریداری کرده‌اند. شاید در مقیاس جهانی فروش ۲ میلیون دستگاه از یک گوشی هوشمند چندان چشم‌گیر نباشد، اما با در نظر گرفتن جمعیت ۲۳ میلیون نفری تایوان، می‌توان به محبوبیت سری نوت در این کشور پی برد.

آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان

در کنار گلکسی نوت ۵، سامسونگ شماری از لوازم جانبی متعلق به این تلفن هوشمند را در این کشور روانه‌ی بازار کرده که از جمله‌ی آن می‌توان قاب منقش به کریستال‌های سواروفسکی اشاره کرد.

آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به همهی دوستداران ای تی بازار . من این گوشی سامسونگ گلکسی Note5 را چند وقت پیش خریداری کردم اما این گوشی خیلی زود باطری تموم میکنه و بنظرم زیاد خوب نیست الان مدل گلکسی s6 اومده همه ی معایب اون گوشی رو برطرف کرده و خیلی بهتره .

  2. با سلام
    آغاز فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note5 در تایوان با قاب سواروفسکی ب وقوع پیوست و این فبلت در آمریکا زودتر از ۲۱ آگوست عرضه نخواهد کرد. سامسونگ، گلکسی نوت ۵ را در تایوان عرضه نمود و اعلام کرد این اسمارت فون در آمریکا زودتر از ۲۱ آگوست عرضه نخواهد کرد، و فقط این کمپانی کره‌ای آخرین نسل از فبلت خود را در کشور تایوان روانه‌ی بازار کرده است . این گوشی یک گوشی خوب و عالی است.

  3. اینکه سامسونگ ارائه این گوشی را دیرتر از امریکا در تایوان معرفی کرده شاید براساس سیاستهای خاصی باشد که این شرکت دارد شاید اول محبوبیت خود را و گوشی اش را در این کشور سنجیده است تا خود را برای حضور در امریکا و جهان محک بزند. البته ارائه کاور زیبا در کنار این گشی هم باعث جلب و جذب مشتری می شود . گوشی نوت 5 شاید بهتر از انچه انتظار می رفت باشد و بتواند ازنظر سرعت همه رقبای خود حتی ایفون را پشت سر بگذرد البته تا به طور حرفه ای وارد بازار نشود نمی توان نظری داد
    ممنون از ای تی بازار به خاطر اخبار خوبش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا