Connect with us

فروش گوشی موبایل موتورولا وان ماکرو با قیمت مناسب و ارزان

منتشر شده

در

فروش گوشی موبایل موتورولا وان ماکرو با قیمت مناسب و ارزان

کمپانی موتورولا یکی دیگر از تولیدکنندگان فعال و قدیمی بازار موبایل محسوب می شود، که با تولید اسمارت فون های میان رده خوش قیمت رضایت اکثر کاربران را جلب کرده است. هم اکنون گوشی موبایل One Macro به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند سری Moto One توسط این شرکت معرفی و رونمایی شد؛ این محصول با دوربین نسبتا حرفه ای که دارد می تواند در حین عکاسی کارایی خوبی برای افرادی که علاقمند به عکسبرداری هستند، داشته باشد.

گوشی موبایل موتورولا وان ماکرو رونمایی شد

لیست قیمت گوش موبایل

البته قابلیت های عکسبرداری گوشی موبایل موتورولا One Macro به صورتی است که می تواند در ثبت عکس های ماکرو بهترین عملکرد را داشته باشد، چرا که دوربین Macro این تلفن هوشمند با استفاده از سنسور 2 مگاپیکسلی با اندازه 1.75 میکرومتر می ‌تواند از فاصله دو سانتی متری (کمتر از یک اینچ) بر روی سوژه فوکوس کند.

ویژگی گوشی موبایل موتورولا وان ماکرو

دوربین اصلی گوشی موبایل موتورولا One Macro که برای ثبت عکس های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد، برابر با 13 مگاپیکسل (لنز f/2.0 و پیکسل 1.12 میکرومتر) است، که می ‌تواند با کیفیت 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه (و 120 فریم صحنه آهسته) فیلمبرداری نماید، همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری هم برای کمک به فوکوس تصویر در این اسمارت فون موجود می باشد. البته کمپانی موتورولا برای گوشی موبایل One Macro سنسور 2 مگاپیکسلی را برای تشخیص عمق در تصاویر پرتره در نظر گرفته است، همچنین حالت Hi-Res Zoom با ترکیب چند تصویر کیفیت عکس در زوم دیجیتال را کمی افزایش می دهد.

ویژگی های ظاهری گوشی موبایل موتورولا One Macro :

صفحه نمایش 6.2 اینچی گوشی موتورولا وان ماکرو از نوع LCD است، و دارای رزولوشن 720×1520 پیکسل با نسبت ابعاد 19.5:9 می‌ باشد، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (با f/2.2 و اندازه پیکسلی 1.12 میکرومتر) نیز در بالای نمایشگر، در قسمت ناچی که به شکل قطره آب است، جای گرفته است. کارهای پردازشی نیز بر عهده چیپست هلیو P70 مدیاتک خواهد بود، که از نظر کارایی همانند اسنپدراگون 675 کوالکام عمل می کند، چرا که مانند آن دارای چهار هسته Cortex-A73 ،چهار هسته A53 و پردازنده گرافیکی Mali-G73 MP3 می‌ باشد.

قیمت گوشی موبایل موتورولا وان ماکرو

حافظه رم گوشی موبایل موتورولا One Macro برابر با 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت می باشد، سیستم عامل این گوشی موبایل بر خلاف نام آن اندروید 9 Pie است، که طبق اعلام کمپانی سازنده موبایل وان ماکرو در کنار آپدیت اندروید 10 تا دو سال آپدیت ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد؛ همچنین پورت USB-C (در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون) و شارژر 10 واتی برای شارژ شدن این گوشی از دیگر ویژگی One Macro خواهد بود. باتری قدرتمند 4000 میلی آمپرساعت این موبایل موتورولا نیز قادر است، تا 2 روز گوشی را روشن نگه دارد. طبق خبرهای منتشر شده گوشی موبایل وان ماکرو موتورولا قرار است در اوایل آبان 2019 با قیمت 140 دلار در رنگ آبی راهی بازارهای موبایل اروپا، آمریکایی جنوبی و ایالات متحده شود.

لیست قیمت گوشی موتورولا

ا دیدگاه

  1. سبحان

    اکتبر 12, 2019 در 12:29 ب.ظ

    ظاهر این گوشی موتورولا نسبت به موبایل های قبلی خیلی زیبا و منحصر به فرد نسبتا شبیه اسمارت فون های هوآوی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار