Connect with us

فروش گوشی موبایل موتورولا Moto Z4 Play در ماه ژوئن

منتشر شده

در

فروش گوشی موبایل موتورولا moto z4 play در ماه ژوئن

موبایل موتو Z4 پلی اسمارت فون جدید کمپانی Motorola است که به زودی با قابلیت های باور نکردنی راهی بازار موبایل خواهد شد. البته ظاهر گوشی Moto Z4 Play نیز به گونه ای طراحی شده که حسگر اثر انگشت برخلاف سایر تلفن هوشمند ها در زیر صفحه نمایش موجود می باشد.

گوشی موبایل موتورولا moto z4 play

لیست قیمت گوشی موبایل

شرکت موتورولا به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی لنوو تصمیم دارد در اوایل تابستان جدیدترین گوشی موبایل های خود را با نام P40 و Moto Z4 Play عرضه نماید؛ اما اخیرا مشخصات فنی تازه ای از این اسمارت فون منتشر شد که نشان می دهد این تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه بسیار کم بوده و به پردازنده اسنپدراگون 675 کوالکام بهره مند شده است که نسبت به پردازنده 630 که در موبایل Z3 Play به کار رفته است می تواند با سرعت بیشتری کارهای پردازشی را انجام دهد. البته لازم به ذکر است هر دو چیپست جزء پردازنده های میان رده محسوب می شوند با این تفاوت که اسنپدراگون 675 دارای بیشینه سرعت 2 گیگاهرتز و مصرف انرژی بهینه‌ تر می باشد که توانایی بیشتری در هوش مصنوعی عکاسی خواهد داشت.

قیمت موبایل موتو z4 پلی موتورولا

در پشت گوشی موبایل موتو زد 4 پلی موتورولا تنها یک دوربین تکی تعبیه شده است، اما سنسور 48 مگاپیکسلی آن سبب می شود که محتوا با کیفیت عالی ثبت و ضبط شود، البته این همان سنسوری است که در گوشی نوا 4 هوآوی و View 20 آنر به کار رفته است.

با توجه به اینکه باتری موبایل موتو Z3 و Moto Z3 Play سال 2018 از عملکرد متوسطی برخوردار است، کمپانی موتورولا گوشی Moto Z4 Play را به باتری 3600 میلی آمپرساعت بهره مند ساخت تا با وجود نمایشگر 6.22 اینچی سوپر امولد با رزلوشن Full HD+ بتواند عملکرد خوبی را برای کاربران داشته باشد.

موبایل موتو z4 پلی موتورولا معرفی شد

یکی از تفاوت های اصلی دو موبایل Moto Z3 Play و Moto Z4 Play حسگر اثر انگشت آنها است به طوری که سنسور اثر انگشت پنهان موبایل موتو Z4 پلی جانشین حسگر فیزیکی موتو زد 3 پلی شده است؛ البته تعبیه شدن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش برای اسمارت فون های میان رده قابلیت ایده آلی محسوب می شود.

قیمت موبایل موتو زد 4 پلی نیز در بازار موبایل برابر با 600 خواهد بود و کمپانی Motorola نیز تصمیم داد این اسمارت فون را دو نسخه متفاوت (4 گیگابایت رم و 64 گیگابابت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه) در ماه ژوئن راهی بازار موبایل نماید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار