موبایل

فروش گوشی موبایل نکسوس 6P تا چند روز آینده

فروشگوشی موبایل نکسوس 6Pتا چند روز آینده انجام خواهد شد و این اسمارت فون محصول گوگل دومین مدل از تلفن هوشمند های معرفی شده توسط گوگل در ماه جاری می باشد. گوگل در اوایل مهرماه از دو گوشی جدید نکسوس 5X و نکسوس 6P رونمایی کرد؛ نکسوس 5X، حاصل همکاری کمپانی کره‌ای ال‌جی و گوگل است که یک میان‌رده به حساب می‌آید. از طرفی، نکسوس 6P یک گوشی بالارده است که توسط هواوی تولید می‌شود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل نکسوس 6P

عرضه نکسوس 5X به‌کاربران، در حال‌حاضر آغاز شده است اما بسیاری برای عرضه نکسوس 6P بی‌قراری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد با زمان‌عرضه نکسوس 6P هواوی فاصله چندانی نداشته باشیم چراکه به‌تازگی، وضعیت پیش‌خرید این گوشی از حالت “در حال انتظار” به “در‌ حال پردازش” تغییر یافته است. بنابراین، به‌زودی نکسوس 6P ارایه خواهد شد.

گوشی موبایل نکسوس 6P

اگر شما هنوز نکسوس 6P را سفارش نداده‌اید، باید مدتی صبر نمایید چراکه موجودی این گوشی درحال‌حاضر به‌اتمام رسیده است. به‌گفته گوگل استور، کاربرانی که تمایل به‌سفارش نکسوس 6P دارند، باید ابتدا به لیست‌انتظار برای این گوشی بپیوندند تا این مدل، مجددا موجود شود. البته زمان آن اعلام نشده است!

گوشی موبایل نکسوس 6P

گوشی موبایلنکسوس 6P به مشخصات‌ فنی رده‌بالایی نظیر یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD، حسگر اثرانگشت، دوربین 12.3 مگاپیکسلی،پردازندهاسنپ‌دراگون 810، 3 گیگابایت رم و باتری 3450 میلی‌آمپر مجهز شده است و هم‌چنین از قابلیت “شارژ سریع” پشتیبانی می‌کند. این مدل در سه حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل نکسوس 6P

هنوز مشخص نیست چه‌زمانی، نکسوس 6P عرضه خواهد شد اما به‌صورت نسبی با درنظرگرفتنمدت‌زمانی که عرضه نکسوس 5X به‌طول انجامیده، می‌توان گفت نکسوس 6P تا چند روز دیگر عرضه می‌شود.

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و ضمن تشکر از اخبارتون . این گوشی نکسوس 6P یک گوشی بالارده است که میتونه طرفدارای زیادی رو جذب خودش کنه مخصوصا طرفداران گوشی های هو اوی مطمعنا از این گوشی استقبال میکنن . کاش زودتر این گوشی نکسوس 6P به بازار به خصوص بازار ایران هم عرضه بشه

  2. با سلام
    خیلی وقته این گوشی رو تبلیغ میکنن اما اصلا خبری نیس ازینکه بخواد وارد بازار شه امیدوارم همینطور که اینجا زدین زودتر وارد بازار شه خوشحالم که پیش‌خرید این گوشی از حالت “در حال انتظار” به “در‌ حال پردازش” تغییر پیدا کرده

  3. گوشی موبایل نکسوس 6P واقعاً خوشگله تا اونجائیکه من میدونم اکثر کسانیکه برنامه نویس هستند از این گوشی nexus استقبال میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا