موبایل

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X با قیمت باور نکردنی

معرفیگوشی موبایل هواوی Honor Play 5Xبا قیمت باور نکردنی همراه با باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتی و دوربین 13 مگاپیکسلی انجام شد.هواوی همان طور که انتظار می‌رفت گوشی جدیدی از سری آنر را با نام آنر پلی ۵ ایکس معرفی کرد. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6735 مدیاتک شده و دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن اچ‌دی است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X

گوشی موبایل هواویHonor Play 5X با پردازنده 4 هسته ای

هواوی امروز گوشی جدید خود با نام آنر پلی ۵ ایکس را معرفی کرد. این گوشی دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک، صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و مجهز به باتری غول ‌پیکر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز شده است.

گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X

دوربین اصلی Honor Play 5X دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ودوربینثانویه آن ۵ مگاپیکسل است. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ با رابط کاربری EMUI 3.0 نیز خواهد بود.گوشی موبایلجدید هواوی دارای قیمت ۱۵۸ دلاری است که با توجه به مشخصات آن قیمت بسیار خوبی به شمار می‌رود.

قیمت گوشی موبایل هواوی

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما
    معرفی گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X با قیمت باور نکردنی که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده. قیمت این گوشی 158 دلار است و دارای پردازنده ی چهار هسته ای و اندروید 5.1 میباشد
    این گوشی یک گوشی خوب و ارزان است

  2. کلا برای کسایی که از لحاظ بودجه ضعیف هستن و یه گوشی درست حسابی میخوان هواوی عالیه. منتها یکم نمایشگرشون ضعیفه من خودم به شخصه بهم ثابت شه.
    قیمت 158 دلار هم نسبت به امکاناتش واقعا عالیه و قابل مقایسه نیست همین مدل اگه سامسونگ بود یا و… خیلی بیشتر از این چیزا میشد…
    خودم از آی تی بازار همین مدل رو خریدم کاملا راضی هستم
    ممنونم.

  3. سلام و عرض ادب،به تمامی افرادی که قصد خرید موبایل خوب و با کیفیت و قیمت تقریبن مناسبی هم نیاز دارند، گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X رو انتخاب کنند،پردازنده 4 هسته ای داره،دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 5.1 دارد ممنون و تشکر از سایت خیلی خوبتون.

  4. این گوشی فوق العادس و قیمت این هواوی Honor Play 5X خیلی خوبه تموم امکاناتی ام که یه گوشی خوب باید داشته باشه رو داره . چجوری میشه این گوشیو از همین سایت خریداری کرد

  5. قیمت گوشی موبایل هواوی Honor Play 5X برسه ایران خیلی بیشتر از 158 دلار میشه خیالتون راحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا