Connect with us

فروش گوشی موبایل هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن آغاز شد

منتشر شده

در

فروش گوشی موبایل هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن آغاز شد

شرکت آنر به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی هوآوی تلفن هوشمند های خوب و مقرون به صرفه ای را به بازار موبایل عرضه می کند، هم اکنون نسخه جدید پرچمدار این شرکت یعنی آنر 20 پرو با نام Honor 20 Pro Moschino Edition به علاقمندان معرفی شده است.

گوشی موبایل هوآوی آنر 20 پرو هم اکنون به عنوان پرچمدار آنر در صدر جدول فروش قرار گرفته، و وجود دوربین چهارگانه و تراشه‌ 7 نانومتری سبب شده این محصول نسبت به سایر اسمارت فون های بازار خریداران زیادی را داشته باشد.

گوشی موبایل هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن رونمایی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

امروز تلفن هوشمند آنر 20 پرو ماسکینو به عنوان جدیدترین اسمارت فون این شرکت راهی بازار موبایل شد، و با داشتن مشخصات فنی مشتری پسند رقیب جدی گوشی موبایل های بالارده سایر شرکت ها شده است. اگرچه مشکلات اقتصادی بازار آی تی کماکان در حال افزایش است، ولی کمپانی هوآوی با عرضه محصولات مقرون به صرفه و ازران نسبت به کمپانی های برتر، بازار خوبی را در ایران برای خود رقم زده است.

مشخصات فنی گوشی هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن :

موبایل Honor 20 Pro Moschino Edition از نظر مشخصات فنی مشابه با آنر 20 پرو بوده، و کارهای پردازشی آن برعهده چیپست کایرین 980 خواهد بود. دوربین چهارگانه گوشی موبایل جدید آنر نیز مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی رنگی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و یک سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی شده است که می تواند تصاویر واضح و با کیفیتی را ثبت کند؛ البته یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی موبایل هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو، وجود سنسور ماکرو (با رزولوشن 2 مگاپیکسل) است، که عکاسی از اشیای دارای اندازه کوچک را برای کاربران میسر می سازد.

قابلیت اسمارت فون هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن

از نظر ظاهری گوشی هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو تقریبا شبیه به آنر 20 پرو است که دارای بدنه ای تمام مشکی می باشد، منتها روی پنل پشتی آن، متنی طلایی رنگ با این عنوان THIS IS NOT A MOSCHINO PHONE که این یک گوشی ماسکینو نیست، ثبت شده است.

تلفن هوشمند هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو ادیشن

حافظه گوشی هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو طبق مشخصات فنی اعلام شده برابر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی است و فقط با همین ظرفیت با قیمت 555 دلار راهی بازار های جهانی خواهد، بدین ترتیب از نظر قیمتی تفاوت چشمگیری بین گوشی آنر 20 پرو ماسکینو و موبایل آنر 20 پرو که با قیمت 500 دلار عرضه شد، وجود ندارد. علاقمندان هم اکنون می توانند با مراجعه به وب سایت Vmall.com گوشی هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو را با قیمت اعلام شده به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

ا دیدگاه

  1. سینا

    جولای 4, 2019 در 9:56 ق.ظ

    گوشی هوآوی آنر 20 پرو ماسکینو چه قابلیت جدیدی داره اینکه شبیه همون نسخه قبلی Honor 20 Pro

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار