گوناگون

فعالیت در توییتر بدون ساخت حساب کاربری

به تازگی توییتر فعالیت خودش را بیشتر کرده و قصد دارد تغییرات را در خود ایجاد کند و اخیراً ویژگی های جدیدی را نیز معرفی کرده است به عنوان مثال برخی از کاربران می توانند استوری منتشر کنند و در بخش پولی قیمت ماهانه Twitter Blue را از 2.99 دلار به 4.99 دلار افزایش داده است. اکنون توییتر در یک حرکت غیرمنتظره ویژگی جدیدی را به این سرویس اضافه کرده و این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بدون ایجاد حساب کاربری بتوانند در توییتر فعالیت کنند.

فعالیت در توییتر بدون ساخت حساب کاربری

توییتر اخیراٌ اعلام کرده در سه ماهه دوم 2022 افزایش چشمگیر کاربران فعال روزانه خود در بحبوحه قرارداد تصاحب ایلان ماسک را داشته است و به نظر نمی رسد این پلتفرم مشکلی برای جذب کاربران داشته باشد. با این حال این شرکت کاهش درآمد را گزارش کرده که نشان می دهد ممکن است نیاز باشد تا چگونگی کسب درآمد بیشتر از کاربران فعلی  و جدید را بیابد و می خواهد ویژگی های جدیدی را معرفی کند تا کاربران زیادتری را جذب کند.

فعالیت در توییتر بدون ساخت حساب کاربری
فعالیت در توییتر بدون ساخت حساب کاربری

شرکت توییتر در حال حاضر ویژگی Try Twitter را آزمایش می کند. همانطور که از نام این ویژگی پیداست به کاربران واجد شرایط اجازه می دهد تا بدون تعهد به حساب کاربری، برخی از خدمات توییتر را تجربه کنند. البته تست درایو با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال کاربران نمی توانند توییت ها را توییت کنند، لایک کنند، ریتوییت و یا بوکمارک کنند. آن ها فقط می توانند برخی از حساب ها را دنبال کنند و توییت های مربوطه را در یک جدول زمانی مشاهده کنند این ویژگی به کاربران کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به توییتر بپیوندند یا نه.

راهی آسان برای خواندن توییت ها بدون ایجاد حساب کاربری

سرپرست محصولات توییتر بیان کرده است همه ی کاربرانی که برای نخستین بار توییتر را امتحان می کنند مایل به داشتن یک حساب کاربری نیستند. تیم ما می خواهد برای مردم راهی آسان برای خواندن توییت ها ایجاد کند و طبق باز خوردها این ویژگی را تقویت کند. همچنین گفته است که این امکان وجود دارد برخی از ویژگی های اساسی نیز تغییر کند و ممکن است فضایی برای بهبود وجود داشته باشد و بدون ورود به برنامه تجربه پیشرفته تری را نسبت به قبل به کاربران ارائه دهد.

راهی آسان برای خواندن توییت ها بدون ایجاد حساب کاربری
راهی آسان برای خواندن توییت ها بدون ایجاد حساب کاربری

همچنین کسانی که می خواهند این سرویس را بدون حساب کاربری امتحان کنند مجبور هستند به شرکت توییتر اجازه دسترسی به موقعیت مکان خود را بدهند سپس برنامه از آن ها می خواهد که حداقل یک حساب کاربری را دنبال کنند و جدول زمانی را براساس آن شخصی سازی کنند. در حال حاضر توییتر چند ویژگی را با ترفندهای مختلف آزمایش می کند. با این وجود مفهوم اصلی در همه آن ها یکسان است. مشخص نیست چه زمانی و آیا این ویژگی بتا برای همه کاربران در آینده در دسترس خواهد بود یا نه.

باتوجه به تمام ویژگی های جدیدی که توییتر ارائه کرده است و آزمایش های مختلفی که برروی این پلتفرم انجام می دهد توییتر می تواند به طور بالقوه برای تازه واردها بسیار سخت باشد. این ویژگی جدید که به طور آزمایشی فعالیت خودش را آغاز کرده و می تواند راهی مناسب برای کمک به قبل از پیوستن کاربران به این پلتفرم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا