Connect with us

فلش مموری ای دیتا UV350 با سرعت انتقال 5 گیگابایت در ثانیه

منتشر شده

در

فلش مموری ای دیتا uv350 با سرعت انتقال 5 گیگابایت در ثانیه

کمپانی ADATA یکی از تولیدکنندگان برتر ذخیره کننده های بازار قطعات کامپیوتر می باشد، که سالانه تعداد زیادی از فلش مموری و کارت حافظه های میکرو اس دی خود را در دسترس خریدارن قرار می دهد. فلش مموری UV350 نیز جدیدترین محصول این شرکت است، که با سرعت فوق العاده بالای خود برای کاربران عملکرد بی نظیری را خواهد داشت.

فلش مموری ای دیتا uv350 رونمایی شد

با توجه به اینکه ظاهر فلش مموری ها برای اکثر کاربران و خریداران حائز اهمیت است؛ کمپانی های سازنده نیز فلش ها را از نظر ظاهری و عملکرد به گونه ای طراحی می کنند که بتوانند به راحتی مشتریان را جذب نمایند، از این رو شرکت ای دیتا با در نظر داشتن این موضوع فلش مموری های USB خود را بسیار زیبا و منحصر به فرد تولید می کند.

فلش مموری ای دیتا UV350 دارای ظاهری مشتری پسند:

فلش مموری ADATA از نظر ظاهری دارای ظرافت و زیبایی خاصی می باشد، و طراحی منحصر به فرد آن سبب حذف درپوش شده است، البته نبود درپوش بر روی فلش ها برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود. UV350 را مانند سایر فلش مموری ها می توانید از بخش مثلثی انتهای آن به کیف یا جای سوئیچی متصل نمائید.

فلش مموری ای دیتا uv350

ظرفیت جدیدترین فلش مموری ای دیتا UV350 برابر با 64 گیگابایت می باشد که می تواند حجم زیادی از عکس ها، موسیقی و ویدئو را در خود ذخیره نماید، وجود پورت USB 3.1 نیز سرعت انتقال داده را به 5 گیگابایت در ثانیه می رساند، البته اتصال به دستگاه های دارای پورت USB 2.0 نیز برای فلش ای دیتا UV350 امکان پذیر می باشد.

فلش مموری ای دیتا UV350 با همه دستگاه های بازار آی تی مانند لپ تاپ، تبلت، تلویزیون، سیستم صوتی ماشین، کنسول بازی هاو موارد دیگر سازگار خواهد بود. همچنین با وجود قابلیت plug and play کاربران می توانند به سرعت محتویات خود را انتقال دهند.

قیمت فلش مموری ای دیتا uv350

فلش مموری UV350 ای دیتا قرار است به زودی در سه ظرفیت 16،32،64گیگابایت، به همراه گارانتی 6 ساله در دسترس خریداران قرار بگیرد، متاسفانه هنوز قیمت این محصول توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است.

ا دیدگاه

  1. نعیم

    آوریل 15, 2019 در 10:30 ق.ظ

    اکثر فلش مموری های ای دیتا ظاهر ظریف و قشنگی دارند اما قیمتشون نسبتاگرونه. قیمت لیست قیمت فلش مموری ای دیتا که در انتهای خبر گذاشتین به روزه یا باید با فروشنده اش تماس بگیریم!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار