قطعات کامپیوتر

فلش مموری ترنسند جت فلش 910 دارای تکنولوژی 3D NAND

سرعت بالا و عملکرد خوب فلش مموری های ترنسند سبب محبوب شدن آنها در بازار های جهانی شده است، کمپانی ترنسند نیز با تاسیس کارخانه و دفاتر نمایندگی در کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، هلند، انگلیس، ژاپن، کره جنوبی توانسته بازار خوبی را برای خود رقم بزند.

 فلش مموری ترنسند جت فلش 910

لیست قیمت فلش مموری

در واقع کمپانی Transcend یکی از برندهای مطرح تجهیزات ذخیره سازی و محصولات چند رسانه‌ای است، که به تازگی جدیدترین فلش مموری خود را با نام JetFlash 910 به بازار قطعات کامپیوتر عرضه کرد، جت فلش 910 یک درایو USB Flash حرفه ای است، که با داشتن طول عمر بالا و کارایی فوق العاده در غالب یک USB طراحی شده است.

فلش مموری ترنسند جت فلش 910 با قابلیت های جدید عرضه می شود :

وجود تکنولوژی 3D NAND در فلش مموری JetFlash 910 سبب شده است، سرعت خواندن و نوشتن داده به 420 مگابایت بر ثانیه و به سطح پایداری عالی 3000P/E برابر با MLC NAND برسد، البته با توجه به اینکه ظرفیت این فلش مموری ترنسند برابر 256 گیگابایت می باشد؛ پس می تواند برای ذخیره سازی ویدیوهای 4K گزینه ایده آلی محسوب شود.

ویژگی فلش مموری ترنسند جت فلش 910

از نظر ظاهری فلش مموری ترنسند جت فلش 910 در یک محفظه آلومینیومی با روکش شنی قرار گرفته که این مقاومت و زیبایی سبب شده است، در بین سایر فلش مموری های بازار قطعات کامپیوتر دارای ظاهری منحصر به فرد داشته باشد؛ بدین ترتیب JetFlash 910 با مقاومت بالایی که در برابر ضربه و سرعت بالایی در انتقال داده دارد می تواند بهترین ذخیره ساز برای اطلاعات شخصی شما باشد.

قیمت فلش مموری ترنسند جت فلش 910

پورت فلش مموری ترنسند JetFlash 910 از نوع یو اس بی تایپ 3.1 می باشد، بدین ترتیب می توانید فایل ‌هایی به بزرگی 4 گیگابیت را در کمتر از 15 ثانیه انتقال دهید، طبق اعلام کمپانی ترنسند نیز فلش جت فلش 910 قرار است در دو ظرفیت 128و 256 گیگابایت به همراه گارانتی 5 ساله Transcend به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شود.

لیست قیمت فلش مموری ترنسند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا