دوربین

قابلیت تبدیل دوربین سونی به وب کم با نرم افزار رایگان

مدتی پس از رونمایی و عرضه مدل جدید دوربین سونی به بازار، سونی اعلام کرد که می توان این دوربین ها را به عنوان وب کم هم به کار برد. بعد از اینکه دوربین های عکس برداری و فیلمبرداری نسل جدید توسط کمپانی های مطرح دنیا به بازار ارائه آمد، نیکون، کانن، المپوس و فوجی نرم افزار هایی را ارائه دادند که از طریق آن ها کاربر می توانست دوربین خود را به عنوان وب کم هم استفاده کند. در این میان این سوال همیشه پرسیده می شد که چه زمانی سونی قصد دارد تا این نرم افزار را به دست کاربران دوربین های سونی برساند؟ حالا این کمپانی با انتشار نرم افزار رایگانی این امکان را فراهم کرده تا با نصب آن بر روی ویندوز 10 بتوان دوربین را به راحتی به لپ تاپ یا کامپیوتر از طریق یک کابل USB متصل کرد و از آن به عنوان وب کم هم استفاده کرد. در دنیای آنلاین امروزه و خصوصا بعد از شیوع کرونا و برگزاری تمامی کلاس ها و دوره های آموزشی به صورت آنلاین، ارائه چنین نرم افزاری ضروری به نظر می رسید. کانن اولین شرکتی بود که این نرم افزار را برای دوربین های خود ارائه کرد.

تبدیل مدل های مختلف دوربین سونی به وب کم

لیست قیمت دوربین سونی

تبدیل مدل های مختلف دوربین سونی به وب کم

نرم افزاری که سونی به صورت رایگان ارائه کرده است می تواند 35 تا از مدل های دوربین سونی را توسط یک پورت یو اس بی به وب کم تبدیل نماید. از جمله دوربین های سونی که این نرم افزار را می توان برای آنها نصب کرد و از آنها به عنوان وب کم استفاده کرد می توان به این مدل ها اشاره کرد: دوربین Sony a7 و a7R که به تازگی معرفی شده اند، دوربین های سری a7S، دوربین های سری a9، دوربین های a6400، a6300، a6100، a5100، a6600 و دوربین a6500 اشاره کرد. علاوه بر دوربین های سری آلفا، در لیست زیر می توانید دیگر دوربین های سونی را که با استفاده از نرم افزار رایگان این شرکت می توانند به وب کم تبدیل شوند را ببینید:

مدل های مختلف دوربین سونی با توانایی تبدیل به وب کم

نرم افزار تبدیل دوربین سونی به وب کم

این نرم افزار ها همان طور که شرکت های دیگر مانند فوجی، کانن و نیکون هم گفته اند برای دوربین عکاسی فقط قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز بوده و هنوز اطلاعاتی از نسخه قابل نصب بر روی سیستم عامل مک اطلاعاتی منتشر نشده است. امکان دانلود، طریقه نصب، فعال سازی و استفاده از این نرم افزار برای دوربین عکاسی سونی بر روی سایت سونی امکان پذیر بوده و شما می توانید با در اختیار داشتن دوربین سونی و سیستم عامل ویندوز خود به راحتی از امکان برقراری یک تماس تصویری با کیفیت لذت ببرید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این دوربین سونی خوراکه ولاگر ها و یوتیوبر ها ست، نمیدونم میشه لایو ایسنتاگرام رو هم مچ کرد باهاش یا نه، اما اگه بشه عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا