Connect with us

تفاوت های کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس با PS4 Pro سونی

منتشر شده

در

تفاوت های کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس با PS4 Pro سونی

کنسول بازی Xbox One X مایکروسافت رقیبی جدی برای پلی استیشن 4 پرو سونی خواهد بود و این کنسول بازی ها با توجه به اینکه از نظر کارایی شبیه به هم هستند اما از نظر سخت افزاری دارای تفاوت هایی می باشند در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا از کارایی ومشخصات فنی Xbox One X و PlayStation 4 Proمطلع شوید.

تفاوت کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس با PlayStation 4 Pro

لیست قیمت کنسول بازی

به نظر شما آیا بهترینکنسول بازیجهان یعنی Xbox One X که قرار است در 7 نوامبر2017 با قیمت 499$ به صورت جهانی عرضه شود می تواند PlayStation 4 Pro را در دنیای بازی های ویدیوئی با کیفیت 4K شکست دهد؟!

پلی استیشن 4 پرو سونی

فرق پردازشگر Xbox One X با PS4 Pro :

پلی استیشن 4 پرو سونی مجهز به یک پردازشگر (8 هسته ای با فرکانس 2.13GHz ) ارتقاء یافته نسبت به PS4 می باشد در صورتی که ایکس باکس وان ایکس به یک پردازشگر 8 هسته ای با فرکانس 2.6GHz بهرمند شده است. بنابراین  شرکت مایکروسافت به خوبی در قسمت پردازشگر وقت گذاشته است ولی رقابت اصلی در قسمت پردازش گرافیکی خواهد بود.

پلی استیشن سونی

پردازش گرافیکی کنسول بازی PS4 Pro نسبت به ایکس باکس وان ایکس :

قدرت گرافیکی PS4 Pro سونی برابر 4.12 تِرافِلاپس با پهنای باند 218GB/s خواهد بود و به یک رم 8GB GDDR5 مجهز شده است در صورتی که ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت دارای قدرت گرافیکی 6 TFLOPS با پهنای باند 326GB/s و یک رم 12GB GDDR5 می باشد. پهنای باند واحدی است که به شما سرعت حرکت فریم ها (فریم بر ثانیه) را نشان می دهد. هر چه حافظه مموری بیشتر باشد جزییات بیشتری در اختیار پردازشگر گرافیکی قرار می گیرد که به افزایش قدرت منجرب خواهد شد.

کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت

کنسول بازی Xbox One X و PS4 Pro مناسب چه بازی هایی خواهند بود؟

اگر علاقمند به بازی هایی مانند Uncharted 4: A Thief’s End یا Uncharted: The Lost Legacy هستید بهترین کنسول بازی برای شما پلی استیشن 4 پرو سونی می باشد، ولی اگر به بازی هایی مانند Halo یا Quantum Break علاقه دارید Xbox One X مایکروسافت بهترین کنسول بازی برای این بازی ها خواهد بود.

Xbox One X مایکروسافت

علاوه بر این 2 پورت HDMI یعنی یک پورت خروجی و یک پورت ورودی در اینکنسول بازی مایکروسافتموجود می باشد و گیمرها می توانند از پورت خروجی ویدئو، تصویر بازی را در تلوزیون تماشا کنند همچنین از پورت ورودی نیز می توانند برای وصل کردن ست آپ باکس و تماشا کردن برنامه های مورد علاقه خود در هنگام بازی استفاده کنند.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تفاوت کنسول بازی های Xbox One X و PS4 Pro برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. بهبود

    سپتامبر 16, 2017 در 9:43 ق.ظ

    من عاشق پلی استیشن های سونی ام و PS4 Pro به کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس ترجیح میدم اصن وقتی پی اس 4 هست که آدم عاقل ایکس باکس نمی خره لااایک

    • ebitarko2019

      سپتامبر 26, 2019 در 6:50 ب.ظ

      برو بپرس کدوم بهتره امریکا یا ژاپن ببین بدنه کدوم خوبه ایکس باکس که فلز و پلاستیک فشرده است یا اپی اس فور که بدنه اش از جنس پلاستیک بازیافت شده است برو ببین کدوم کیفیت فورکی واقعی داره و فن کدوم قویتره و کدوم زود تر میسوزه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار