Connect with us

قابلیت Flock توییتر و اشتراک گذاری خصوصی توییت

منتشر شده

در

قابلیت Flock توییتر

توییتر که یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان کاربران است روزانه مورد استفاده کاربران زیادی قرار می گیرد و در طول شبانه روز هزاران توییت سیاسی، اجتماعی، شخصی و طنز به اشتراک گذاشته شده و مخاطبان مختلف می توانند نظرات خود برای هر توییتی را به اشتراک بگذارند.

به تازگی توییتر قابلیت Flock را طراحی کرده است که در واقع مانند قابلیت Close Friend در اینستاگرام طراحی شده و این امکان را به کاربران می دهد که برخی از توییت های خود را در حالت خصوصی به اشتراک بگذارند و یک لیست Close Friend داشته باشند.

انتخاب دوستان نزدیک در توییتر
انتخاب دوستان نزدیک در توییتر

قابلیت Flock در توییتر با 150 کاربر

امکان اشتراک گذاری توییت خصوصی با قابلیت Flock تا سقف 150 مخاطب امکان پذیر خواهد بود، یعنی می توانید تعداد 150 نفر از دوستان و فالور های خود در توییتر را در لیست Close Friend خود قرار داده تا توییت های خصوصی شما برای آن ها نمایش داده شود.

توییتر در ژانویه گذشته از یک ویژگی با عنوان Trusted Friends نامبرد و امروزه قابلیت Flock در آن پیشرفت چشمگیر می باشد. طبق توضیحات توییتر در مورد قابلیت Flock نشان می دهد که می توانید تا 150 عضو به آن اضافه کرده و توییت های خود را در همان فضا ارسال کنید تا دیده شود و افراد حاضر در لیست برای آن کامنت و نظر ارائه بدهند. همچنین می توانید افراد مختلف را از لیست خود حذف یا به آن ها اضافه کنید، برای این افراد هیچ نوتیفیکیشن یا اعلانی ارسال نخواهد شد.

Trusted Friends در Flock توییتر

Trusted Friends در Flock توییتر

از آن جایی که با اضافه شدن در لیست Flock هیچ نوتیفیکیشنی ارسال نمی شود، ممکن است برای شما سوال شود که چطور باید متوجه شوید در گروه Flock هستید یا خیر؟ ممکن است در توییتر با توییتی مواجه شوید که زیر آن نوشته شده است ” شما می توانید این توییت را ببینید زیرا نویسنده شما را به گروه Flock خود اضافه کرده است ” در نتیجه شما متوجه خواهید شد که در گروه دوستان قابل اعتماد آن شخص هستید یا خیر.

ویژگی invite-only توییتر برای کاربران با سلایق مشترک

علاوه بر این توییتر قابلیت و ویژگی invite-only را نیز در ماه سپتامبر راه اندازی کرد، با این ویژگی توییتر به شما این امکان را می دهد که با کاربرانی که علایقی مشترک با شما دارند را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار نمایید و یک انجمن خاص تشکیل بدهید. درست مانند قابلیت Flock، می توانید توییت های خود را برای همان انجمن به اشتراک بگذارید.

البته لازم به ذکر است که ارائه ویژگی Flock و انتخاب لیستی از دوستان صمیمی و نزدیک به کاربران توییتر هنوز در اختیار همه کاربران قرار نگرفته است و امیدواریم که به زودی در سراسر جهان قابل استفاده قرار بگیرد و مانند ویژگی Fleets که دقیقا عملکردی مشابه استوری کلوز فرند اینستاگرام داشت، عمل نکند و قابل استفاده باشد.

ارائه قابلیت Flock در توییتر

ارائه قابلیت Flock در توییتر

تاتیانا بریت، سخنگوی توییتر به سایت های خبری اعلام کرد که توییتر همیشه در حال کار بر روی راه های جدید برای کمک به افراد در برقراری مکالمات سالم است و در حال حاضر در حال بررسی راه هایی هستند که به مردم این امکان را بدهد تا به صورت خصوصی تر توییت های خود را به اشتراک بگذارند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار