Connect with us

قطعی گسترده اینستاگرام در اکتبر 2022

منتشر شده

در

باگ اینستاگرام در اکتبر 2022

به نظر می رسد که برخی از کاربران اینستاگرام با مشکلاتی مانند قطعی سرویس یا تعلیق حساب کاربری مواجه شده اند. اینستاگرام در توییتر خود این خبر را تأیید کرده است اما توضیحی درباره علت این مشکل را ارائه نکرده. با گذشت 24 ساعت از این اتفاق همچنان این مشکل برای برخی از کاربران پابرجاست و کاربران از سوی پشتیبانی شرکت متا جوابی را مبنی بر زمان رفع این مشکل دریافت نکرده اند.

مشکل فنی اینستاگرام

اینستاگرام در حساب توییتر خود تأیید کرد که قطعی اینستاگرام که از صبح روز دوشنبه به صورت گسترده آغاز شده بود را برطرف کرده است. در طول این قطعی اینستاگرام صفحه بسیاری از کاربران قفل شده بود و با اخطار «اکانت شما را در 31 اکتبر 2022 معلق کرده ایم» مواجه شدند. به نظر می رسد که گزارش های مربوط به این مشکل در میان کاربران آیفون بیشتر دیده شده است. پیش از این مشکل روزهای قبل کاربران آیفون گزارش دادند که بعد از به روز رسانی این پلتفرم اکانت آن ها از کار افتاده و غیرقابل استفاده است. برخی از کاربران هم گزارش داده اند که هنگام مراجعه به صفحه شخصیشان به صورت اتفاقی از اکانت کاربریشان خارج شده اند و بعد از ورود مجدد این مشکل تکرار شده است. در کنار این ایرادات بعضی از حساب ها اعلام کردند که دنبال کنندگان آن ها ریزش کرده است برای نمونه صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو 493 میلیون دنبال کننده دارد و در طی این اتفاقات حدود 3 میلیون دنبال کننده خود را از دست داده است همچنین صفحه رسمی شرکت اینستاگرام هم بیش از 1 میلیون ریزش دنبال کننده داشته است.

مشکل فنی اینستاگرام در اکتبر 2022
مشکل فنی اینستاگرام در اکتبر 2022

بعد از بروز مشکل فنی، اینستاگرام در توییت خود نوشت: اکنون این باگ را برطرف کرده ایم. این مشکل باعث شد برخی از افراد در نقاط جهان در دسترسی به حسابشان با مشکل مواجه شوند و باعث تغییر موقتی در تعداد فالوورها شود همچنین آدام موسری مدیر اینستاگرام بابت این قطعی عذرخواهی کرد. با انتشار این توییت اینستاگرام گفته است این مشکل را رفع کرده است اما برخی ازافراد همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

توییت اینستاگرام جهت باگ فنی
توییت اینستاگرام جهت باگ فنی

هفته گذشته واتساپ «زیر مجموعه شرکت متا» نیز با قطعی سرویس خود مواجه شد که چند ساعت زمان برد تا مشکل آن برطرف شود. این رویداد جهانی بوده و بسیاری را بدون راهی برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان رها کرد. ظاهراً این قطعی ناشی از یک خطای فنی بوده که این سرویس را برای مدتی غیرفعال کرده.

اگر حساب اینستاگرام تعلیق شد چه کاری انجام دهیم؟

بسیاری از کاربران گزارش می دهند که حساب های آن ها به حالت تعلیق درآمده است و برخی ادعا می کنند که تعداد زیادی از دنبال کنندگان خود را از دست می دهند. تعلیق یک حساب معمولاً زمانی اتفاق می افتد که صفحه اینستاگرام کاربر محتوایی را منتشر می کند که قوانین اینستاگرام را نقض می کند. برای بازیابی حساب تعلیق شده، اینستاگرام به فرد 30 روز فرصت می دهد تا نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کند. در مدت زمان تعلیق، کاربر نمی تواند به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشد و دنبال کنندگان آن ها نمی توانند محتوای آپلود شده آن حساب را ببینند. با این حال به دلیل نقص سیستمی از سوی اینستاگرام قابل درک است که این شرکت بدون انتظار برای درخواست تجدید نظر از کاربران، حساب های آن ها را به حالت اول برگرداند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار