راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

قیمت تبلت ایسوس زن پد 3s در بازار آی تی مشخص شد

قیمت تبلت ایسوس زن پد 3s در بازار های تبلت مشخص شد و دارای مشخصات فنی جدیدی نسبت به تبلت های مشابه داخل بازار کالا های دیجیتال می باشد همچنین این تبلت از شبکه ی LTE پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند با سرعت بالایی به اینترنت متصل شوند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت ایسوس زن پد 3s

لیست قیمت تبلت

ایسوس تا این زمان از سال میلادی جدید کمپانی فعالی بوده است و این کمپانی تایوانی چندین مدل گوشی موبایل هوشمند اندرویدی را معرفی کرده است که موبایل ویژه ی ZenFone AR نیز که دارای 8 گیگابایت حافظه ی رم است و از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی می کند از جمله محصولات معرفی شده توسط ایسوس در سال 2017 است.

تبلت ایسوس زن پد 3s

جدید ترین محصول ایسوس برای کاربران یک تبلت 9.7 اینچی رده بالا است که از مشخصات قدرتمندی در قیاس با دیگر تبلت های بازار برخوردار است.  ZenPad 3s 10 LTE نام این تبلت است که ایسوس پیش از این نیز تبلتی را دقیقا با همین نام و شماره مدل Z500KL معرفی کرده بود که از چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT8716 با فرکانس هسته ی 2.1 گیگاهرتز برخوردار بود.

اما تبلت جدید کمپانی دارای شماره مدل Z500M است و نسبت به مدل قبلی دارای تغییرات نسبتا زیادی در بخش مشخصات فنی است. تبلت Z500M ایسوس مجهز به چیپست اسنپدراگون 625 کوالکام هست که از هشت هسته ی پردازشی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است و دارای پردازنده ی گرافیکی Adreno 510 است.

تبلت ایسوس زن پد 3s

همچنین 4 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی درون این تبلت جای گرفته اند. این تبلت رده بالا از یک بدنه ی فلزی خوش ساخت برخوردار شده است و ضخامت دستگاه نیز تنها 6.75 میلی متر است. این تبلت که دارای یک باتری 7900 میلی آمپر ساعتی است وزنی معادل 490 گرم دارد. شارژ دهی باتری در حالت آماده به کار به 150 ساعت می رسد و در زمان استفاده نیز تا 16 ساعت میتواند کاربر را همراهی کند که نشان از عمر باتری ایده آل تبلت جدید ایسوس دارد.

همان طور که از نام اینتبلتپیداست، ZenPad 3s دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه ی LTE است تا کاربران بتوانند با سرعت بالایی با این تبلت به اینترنت متصل شوند. در مورد اندازه ی نمایشگر نسبت به نام دستگاه کمی تفاوت وجود دارد چرا که اندازه ی دقیق نمایشگر تبلت ایسوس 9.7 اینچ با رزولوشن 2048 * 1536 است.

تبلت ایسوس زن پد 3s

در بخش دوربین نیز تبلت ایسوس ZenPad 3s دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است که البته فاقد فلاش LED است بنابراین در شرایط نور کم نمی توانید بر روی تصاویر ثبت شده توسط این تبلت حسابی باز کنید. همچنین یک لنز 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته تا وظیفه ی ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی را به دوش بکشد.تبلت ZenPad 3S 10 LTE از اندروید مارشملو برخوردار شده است و با قیمتی نزدیک به 405 دلار وارد بازار خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تبلت ایسوس زن پد 3s اگه مجهز به صفحه نمایش کوچک تری بود خیلی بهتر بود ولی مشخصات فنی خوبی داره خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا