Connect with us

قیمت جدیدترین روتر وایرلس دی لینک اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت جدیدترین روتر وایرلس دی لینک اعلام شد

روتر دی لینک AC1750-DIR-867 یکی از روتر وایرلس های حرفه ای کمپانی D-Link می باشد که هم اکنون در بازار تجهیزات شبکه با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این روتر بی سیم دی لینک با داشتن پردازنده 2 هسته ای می تواند اطلاعات را با سرعت بیشتری پردازش کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

روتر وایرلس دی لینک AC1750-DIR-867

لیست قیمت روتر

وجود تلویزیون های 4K،کنسول بازی های قدرتمند و کامپیوترهای فوق حرفه ای در بازار کالاهای دیجیتال، نیاز کاربران را به روتر های پیشرفته با پهنای باند بالا را افزایش داده است. کمپانی دی لینک که یکی از شرکت های محبوب و فعال در زمینه تولید روتر می باشد، به تازگی جدیدترین روتر خود را با نام AC1750-DIR-867 به بازار تجهیزات شبکه معرفی کرده است.

روتر وایرلس دی لینک

با توجه به خبرهای منتشر شدهروتردی لینک AC1750-DIR-867 یک روتر وایرلس می باشد که به فناوری MU-MIMO در تراشه AC1750 مجهز شده است؛ همچنین به تکنولوژی اختصاصی کمپانی دی لینک به اسم AC SmartBeam بهره مند بوده و می تواند پهنای باند ترکیبی (Dual Band Wi-Fi) را تا 1750 مگابیت در ثانیه ارائه دهد.

لازم به ذکر است کمپانی دی لینک برای روتر وایرلس AC1750-DIR-867 پردازنده 2 هسته ای در نظر گرفته است که برای افزایش پردازش اطلاعات مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی های این روتر وایرلس می توان به پشتیبانی از 80/160 MHZ و QoS که به منظور الویت بندی ترافیک شبکه در آن به کاربرده شده است، اشاره کرد.

روتر بی سیم دی لینک AC1750-DIR-867

روتر بی سیم دی لینک AC1750-DIR-867 با ظاهر جذاب و مدرنی که دارد، دارای 4 آنتن بوده و با قیمت 90 دلار هم اکنون در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. علاقمندان می توانند این روتر وایرلس دی لینک را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد روتر وایرلس دی لینک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. موسوی

    مارس 6, 2018 در 11:19 ق.ظ

    خرید روتر وایرلس دی لینک AC1750-DIR-867 به صورت اینترنتی امکان پذیره ؟؟؟ قیمت این روتر بی سیم تو بازار تجهیزات ایران چقدره ؟؟؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار