دوربین عکاسیراهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

جدید ترین دوربین عکاسی کانن با قیمت اعلام شده به فروش می رسد

جدید ترین دوربین عکاسی کانن با قیمت اعلام شده به فروش می رسد و با نام های DSLR EOS 77D و Rebel T7i در بازارهای دوربین عکاسی شناخته خواهند شد و در ماه آوریل به لیست قیمت دوربین عکاسی های کانن اضافه می شوند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی کانن

لیست قیمت دوربین عکاسی

شرکت کانن دو دوربین عکاسی جدید بهدوربین‌های سری EOS DSLR خود اضافه کرد. نام این دو دوربین  Rebel T7i و 77D (یا EOS 800D) است که مدل اول با مشخصاتی بهتر از دوربین‌ های سری Rebel تولید شده است؛ اما در عین حال نسبت به محصولات سری 80D در رده ‌ی پایین‌ تری قرار می ‌گیرد. همان ‌طور که احتمالا می ‌دانید، دوربین‌ های سری 80D کانن حدودا یک سال قبل معرفی شده‌ اند.

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن DSLR EOS 77D :

دوربین دی ‌اس ‌ال ‌آر EOS 77D مجهز به یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS است و از پردازنده ‌ی Digic 7 بهره می‌ برد. این دوربین همچنین دارای قابلیت فوکوس خودکار پیکسلی دوگانه است و امکان ثبت تصاویر پشت سرهم با نرخ 6 فریم بر ثانیه ارائه می ‌دهد. حداکثر ISO این دوربین 25600 است و علاوه بر این از سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ‌ای بهره می‌ برد. از دیگر مشخصات دوربین 77D می توان به بلوتوث، ان ‌اف ‌سی و وای ‌فای برای کنترل راه دور دوربین اشاره کرد. نهایت کیفیت فیلم ‌برداری با استفاده‌ از این دوربین  1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه است.

دوربین عکاسی کانن DSLR EOS 77D

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن Rebel T7i :

ما بسیاری از مشخصاتدوربین عکاسیRebel T7i که مدلی اقتصادی ‌تر محسوب می‌ شود، همانند دوربین 77D است که از جمله این ویژگی ‌ها می‌توان به فوکوس خودکار پیکسلی دوگانه اشاره کرد. تفاوت اصلی این دو دوربین این است که طراحی T7i کمی متفاوت در نظر گرفته شده است‌. همچنین این دوربین فاقد کنترلر چرخان در بخش پشتی است‌. دو دوربین EOS 77D و Rebel T7i کانن از ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد. قیمت دو محصول به ترتیب 900 دلار و 750 دلار در نظر گرفته شده است.

عکاسی کانن Rebel T7i

کمپانی کانن اعلام کرده که هر دو دوربین مورد بحث برای افرادی مناسب‌اند که به دنبال دوربینی مثل 80D هستند، اما نمی‌ خواهند مبلغ 1000 دلار برای آن هزینه کنند. علاوه بر این، کاربرانی که قصد خرید یک دوربین کوچک ‌تر دارند، می ‌توانند نگاهی به دوربین EOS M6 داشته باشند که از جمله دوربین ‌های بدون آینه‌ ی جدید است و قطعا ارزش بررسی دارد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی های کانن برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با کیفیتی که دوربین های عکاسی کانن دارند میشه گفت عالی ترین دوربین تو بازار های دوربین عکاسی هستند.کاش تاریخ عرضه دوربین عکاسی DSLR EOS 77D و Rebel T7 تو خبرتون درج می کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا