Connect with us

قیمت و تاریخ فروش دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت و تاریخ فروش دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو اعلام شد

کمپانی هوآوی به تازگی محصولات جدیدی همچون، ترازو هوشمند و گوشی موبایل های نوا 6 و نوا 6 5G را به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود، در کنار این محصولات دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو نیز رونمایی شد، البته نسخه قبلی این اسمارت واچ که band 4 نام دارد، ماه گذشته در دسترس خریداران قرار گرفت.

طبق ویژگی های اعلام شده در مراسم رونمایی، دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو به نسبت نسخه قبل، دارای قابلیت ‌ها و ویژگی های جالب و کارآمدی می باشد، که می تواند همانند اسمارت واچ های گران قیمت فروش خوبی را برای شرکت سازنده به ارمغان بیاورد.

دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو رونمایی شد

لیست قیمت دستبند هوشمند

اندازه نمایشگر دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو برابر با 0.95 اینچ از نوع امولد بوده و کیفیت بالای آن در نشان دادن اطلاعات سبب می شود، طرفداران زیادی در بازار گجت داشته باشد، همچنین به چندین طرح ساعت (واچ فیس) بهره مند شده است، که با نصب برنامه‌ های جانبی روی آن، می توانید از طرح ساعت ‌های دیگر نیز استفاده نمائید.

دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو

از نظر ظاهری این اسمارت واچ هوآوی همانند دستبند هوشمند شیائومی دارای قاب فلزی و یک بند سیلیکونی است؛ که هیچ نوع حساسیتی برای کاربران به وجود نخواهد آورد؛ بندهای سیلیکونی به علت وزن کمی که دارند در اکثر دستبند های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند.

دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو مجهز به سنسورهای جدید:

دستبند هوشمند Huawei Band 4 Pro می تواند از 11 حالت مختلف برای بررسی کردن 127 نوع فعالیت‌ ورزشی کاربران استفاده کند؛ همچنین به یک GPS مستقل بهره مند بوده که آن را بی ‌نیاز از جی ‌پی ‌اس گوشی موبایل در هنگام ردیابی حرکات در زمان طی کردن مسافت می نماید.

دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو معرفی شد

لازم به ذکر است دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو به یک سنسور سنجش SpO2 نیز مجهز می باشد، که می تواند میزان اکسیژن خون کاربر را اندازه گیری نماید، علاوه بر این Band 4 Pro دارای یک چیپست NFC مستقل است که به کمک آن می توانید اطلاعات کارت ‌های مختلف را به همراه داشته باشد و در سیستم حمل و نقل 252 شهر مختلف در جهان از آن به جای کارت ‌های بلیت رایج استفاده کنید. اگرچه طراحی این دستبند هوآوی شبیه به نسخه قبلی بوده، اما کمپانی سازنده از یک درگاه شارژ متفاوت در زیر دستبند Band 4 Pro استفاده است که دارای یک داک با سه کانکتور می باشد.

قیمت دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو در بازار چین برابر با 399 یوآن معادل 56 دلار خواهد بود، و قرار است در رنگ های منحصر به فردی همچون ساکورا، مشکی گرافیتی و نارنجی از 21 آذر ماه راهی بازارهای گجت شود.

ا دیدگاه

  1. رها

    دسامبر 8, 2019 در 9:57 ق.ظ

    بنظرم تمام ساعت هوشمند های بازار گجت شبیه به هم هستند کاش دستبند هوشمند هوآوی بند 4 پرو از نظر ظاهری هم متفاوت تر طراحی می شد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار