Connect with us

قیمت روتر وایرلس تندا N150 در بازار تجهیزات شبکه ایران

منتشر شده

در

قیمت روتر وایرلس تندا N150 در بازار تجهیزات شبکه ایران

روتر بیسم های خانگی امروز یکی از مهترین ابزار های ارتباطی با دنیای مجازی محسوب می شوند؛ این روتر وایرلس ها شبکه و اینترنت را از طریق کابل، یا به صورت بی سیم دریافت می کنند؛ و در اختیار کاربران قرار می دهند. کمپانی تندا به تازگی از یک روتر وایرلس رونمایی کرده است که می تواند برای مصارف خانگی بسیار مفید و کار آمد باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

روتر وایرلس تندا N150

لیست قیمت روتر

روتر وایرلس تندا N150 یک روتر کوچک و حرفه ای بوده که پردازنده آن توسط شرکت Broadcom ساخته شده است؛ و با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده حرفه ای که دارد می تواند یکی از بهترین روتر وایرلس های خانگی برای کاربران باشد.باتوجه به چند کاره بودن این روتر تندا، هر کاربر می تواند از قابلیت های خاص و مورد نظر خود استفاده کند، مانند Universal Repeater که برای گسترش شبکه بی سیم دستگاه های دیگر استفاده می شود.

روتر وایرلس تندا ان 150

روتر وایرلس تنداان 150 با دارا بودن 4 پورت شبکه (LAN) به کاربران اين امکان را می ‌دهد تا دستگاه‌ های خود را که از پورت RJ-45 پشتيبانی می‌ کنند را با هم به يک شبکه متصل کنند همچنین با داشتن پورت WAN می توانید اینترنت دریافتی از یک مودم (درحالت Bridge) را روی روتر وایرلس N150 تعریف کنید و اينترنت را به صورت بی سيم و با سرعت بالا با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید و از انتقال سريع فايل ‌ها، دانلود فیلم، برقراری تماس ‌های تلفنی اينترنتی و يا بازی ‌های آنلاين به صورت بی سيم، لذت ببرید.همچنین این روتر بی سیم تندا از VPN Pass-Through به صورت PPTP  و L2TP نیز پشتیبانی  می کند.

روتر بی سیم تندا

لازم به ذکر استروتروایرلس تندا N150 به تکنولوژی های گران قیمت مانند Beamforming یا MU-MIMO یا باند های سه گانه و دو گانه مجهز نمی باشد، ولی به تمامی امکانات پایه و استاندارد یک روتر بهره مند شده است. مجهز شدن این روتر تندا به چیپست قدرتمند Broadcom باعث می شود شبکه بی سیم پر سرعتی داشته باشید و در استفاده های طولانی مدت هم مانع از قطع شدن شبکه خواهد شد. همچنین پهنای باند 2.4GHz با سرعت 150Mbps برای نیاز های کاربران خانگی مناسب می باشد.

روتر بی سیم تندا ان 150

کمپانی تندا برای حفاظت کامل شبکه، کد گذاری ‌های بی ‌سيم WPA, WPA2, WEP را در روتر وایرلس N150 در نظر گرفته است تا امنیت بیشتری در شبکه وجود داشته باشد همچنین این روتر علاوه بر فعالیتی که در حالت Wireless Router دارد می تواند در حالت های مختلفی مانند Universal Repeater (گسترش شبکه های بیسیم اطراف)، WDS Bridge Mode (ارتباط دو شبکه بی سیم با یکدیگر)، WISP (اتصال بی سیم برای سرویس دهنگان اینترنت) و AP (قابلیت کار به صورت اکسس پوینت) نیز کار کند. علاقمندان هم اکنون می توانندروتر وایرلس تندا N150 را با قیمت مناسبی از فروشگاه های سایت آی تی بازار خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد روتر وایرلس تندا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سپهر

    دسامبر 18, 2017 در 10:38 ق.ظ

    قیمت روتر وایرلس تندا N150 خیلی خوب مقرون به صرفه است من چند وقت پیش از سایت آی تی بازار این روتر بی سیم Tenda رو خریداری کردم از نظر کارایی خیلی خوب و پرسرعت.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار