گجت

ساعت هوشمند ال جی واچ تایم پیس مجهز به سیستم عامل Wear OS

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی ال جی تصمیم دارد ساعت هوشمند هیبریدی مبتنی بر Wear OS ( سیستم عامل جدید گوگل) را روان هازار گجت کند. نام این اسمارت واچ ال جی Watch Timepiece است که با داشتن قابلیت هیبریدی می تواند فروش بهتری نسبت به واچ اسپرت یا ال‌ جی واچ داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند ال جی واچ تایم پیس

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند ال جیواچ تایم پیس با داشتن ساختاری مکانیکی، قابلیت های ساعت معمولی را نیز در کنار ویژگی های اسمارت واچ به شما ارائه می دهد، Watch Timepiece یکی از بهترین اسمارت واچ ها برای کسانی است، که می خواهند به طور همزمان از ویژگی ‌های اسمارت واچ و ساعت‌ سنتی بهره ببرند.

ساعت هوشمند ال جی

جنس بدنه ساعت هوشمند ال جی Watch Timepiece استیل ضد زنگ است و در برابر نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود؛ همچنین دارای ساختار مبتنی بر کوارتز بسیار دقیقی نیز می باشد. از مشخصات سخت ‌افزاری این اسمارت واچ LG می توان به صفحه نمایش 1/2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل از نوع ال ‌سی ‌دی به همراه یک باتری 240 میلی ‌آمپر ساعت اشاره کرد.

اسمارت واچ ال جی واچ تایم پیس

حافظه‌ داخلی ساعت هوشمند واچ تایم پیس 4 گیگابایت از نوع eMMC و حافظه‌ رم آن 768 مگابایت خواهد بود همچنین کارهای پردازشی این اسمارت واچ نیز بر عهده تراشه‌ اسنپدراگون 2100 کوالکام است و با داشتن ابعادی 45/5 * 45/4 * 12/9 میلی ‌متر می تواند جایگاهی میان ال ‌جی واچ و ال ‌جی واچ اسپرت داشته باشد.

متاسفانه ساعت هوشمند واچ تایم پیس از سیم ‌کارت و شبکه ‌های مخابراتی پشتیبانی نمی کند اما به Wi-Fi 802.11n در کنار بلوتوث 4/2 بهره مند شده است. این ساعت هوشمند جدید ال جی دارای درگاه USB نوع C است که کاربر می تواند برای شارژ کردن از آن استفاده کند.

اسمارت واچ ال جی

بندساعت هوشمند ال جی واچ تایم پیس با داشتن اندازه 22 میلیمتری به کاربر این اجازه را می دهد تا به صورت دلخواه آن را تعویض کند، اما نسخه‌ پلاس ساعت هوشمند Watch Timepiece به ‌صورت پیش ‌فرض همراه با بند فلزی عرضه می گردد. اسمارت واچ ال ‌جی واچ تایم‌ پیس 10 اردیبهشت ماه به صورت رسمی رونمایی می ‌شود ولی فروش آن از ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساعت هوشمند ال‌ جی واچ تایم پیس با داشتن سیستم عامل Wear OS اغلب خریدارن بازار گجت رو جذب خودش می کنه اما ای کاش ظاهر قشنگ تری داشت!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا