گجت

قیمت ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی در بازار گجت

سال گذشته کمپانی شیائومی ساعت هوشمند می بانی واچ 3 و Mi Bunny Watch 2C را برای کودکان معرفی نمود، اکنون جدیدترین اسمارت واچ این شرکت با نام Mi Bunny Watch 3C راهی بازار گجت شده است، که با داشتن قابلیت های جدیدتر می تواند همانند یک گوشی موبایل برای کودکان جالب و جذاب واقع شود.

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی

لیست قیمت ساعت هشمند

با توجه به ویژگی های ظاهری این ساعت هوشمند شیائومی به نسبت مدل های قبلی دارای امکانات بهتری می باشد، و از نظر سخت افزاری نیز به قطعات قدرتمندتری مجهز شده است که می تواند مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار بگیرد.

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی به نمایشگر 1.3 اینچ آمولد با وضوح 240×240 پیکسل بهره مند شده و توسط محافظ گوریلا گلس در برابر خط و خش در امان خواهد بود، علاوه بر این وجود پوشش Oleophobic بر روی صفحه نمایش این محصول نیز مانع ایجاد لکه خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی با قابلیت برقراری تماس ویدیوئی :

ساعت هوشمند شیائومی Mi Bunny Watch 3C با داشتن استاندارد IPX7 می تواند تا عمق 1 متری آب کمتر از 30 دقیقه دوام بیاورد، با این وجود می توان گفت این محصول در برابر آب مقاوم خواهد بود. پشتیبانی از اتصال 4G شبکه های گوشی موبایل از ویژگی های جدید این اسمارت واچ است که می توانید تماس ‌های ویدیوئی باکیفیتی را با کودکانتان داشته باشید، همچنین دوربین 2 مگاپیکسلی اچ دی با لنزهای زاویه دید 84.8، گشودگی دیافراگم f/2.4 در حین تماس ویدئویی زوایه دید گستره تری را به ارمغان می آورد.

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی مناسب کودکان

باتری 780 میلی ‌آمپری اسمارت واچ می بانی واچ 3 سی شیائومی حدودا تا یک هفته می تواند این ساعت هوشمند را روشن نگه دارد. از دیگر ویژگی های این محصول جدید شیائومی می توان به وای فای، GPS + Beidou، سنجش گرانش، AGPS و موقعیت ‌یابی با پشتیبانی از 4 هزار مرکز خرید، ایستگاه‌ های راه آهن، فرودگاه ‌ها و همچنین سایر نقاط دیدنی مهم در کشور چین اشاره کرد، این ویژگی برای بسیاری از خانواده های چینی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که می توانند به راحتی مکان کودکشان را ردیابی کنند.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی

قیمت ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی در بازار گجت برابر 57 دلار (498 یوان) خواهد بود، و نسبت به ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 2C که سال گذشته با قیمت 199 یوان فروخته شد، از نظر کارایی دارای عملکرد بهتری می باشد.

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا