موبایل

قیمت شارژر همراه شیائومی می پاوربانک 2C در بازار موبایل

کمپانی شیائومی به جز گوشی موبایل های می‌ میکس 2 و می‌ نوت 3، شارژر همراه می پاوربانک 2C را نیز به بازار گوشی موبایل معرفی کرد. این شارژر همراه همانند پاوربانک Mi Power 2 ظرفیتی برابر 20 هزار میلی آمپر داشته و با قیمت ارزان تری به زودی به فروش خواهد رسید. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

شارژر همراه می پاوربانک 2C شیائومی

لیست قیمت پاور بانک

جنس بدنه می‌ پاوربانک 2C شیائومی از جنس PCB و ABS بوده و طرح های روی بدنه آن نیز باعث، بهتر قرار گرفتن پاوربانک در دست کاربران خواهد شد و همانند Mi Power Bank 2 دارای یک ورودی و دو خروجی نیز می باشد. هر دو خروجی 18 وات از نوع فست شارژ بوده که در قسمت جلویی پاوربانک قرار گرفته‌ اند علاوه بر این در بالای پورت ورودی چهار چراغ LED وضعیت باتری را نشان خواهند داد.

این پاوربانک شیائومی به یک سلول باتری بسیار با کیفیت از جنس لیتیوم پلیمر مجهز شده است که نرخ تبدیل آن 93 درصد می باشد. شارژر همراه می پاور بانک 2C می تواند 4.3 بار موبایل می 5X و 3.8 بار اسمارت فون می میکس 2 همچنین 2.5 بار تبلت آیپد مینی اپل را به صورت کامل شارژ خواهد کرد. هر دو پورت خروجی پاوربانک Mi Power Bank 2C از Quick Charge 3.0 بهرمند شده اند و می ‌توانند تا 5.1 ولت با شدت جریان 3.6 آمپر خروجی داشته باشند.

می پاوربانک 2C شیائومی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد می‌ پاوربانک 2C شیائومی شارژ کردن باتری دستبند هوشمند می‌ بند و هدست ‌های بلوتوث خواهد بود برای این منظور دو بار دکمه Power را فشار دهید تا به حالت low power تغییر وضعیت دهد در این صورت مچ بند هوشمند شما شارژ خواهد شد. پاوربانک شیائومی می پاور 2C که از شارژ سریع پشتیبانی می‌ کند، به کاربر این امکان را می دهد به وسیله QC 3 در مدت زمان 8 ساعت به‌ صورت کامل پاور بانک را شارژ کند.

پاوربانک شیائومی

کمپانی شیائومی برای می پاوربانک 2C بخش ‌های محافظتی مانند محافظت در برابر اتصال کوتاه، کنترل دما، تخلیه سریع و کنترل ولتاژ ورودی و خروجی را درنظر گرفته است. و طبق ادعا شرکت Xiaomi پاوربانک Mi Power Bank 2C پس از 300 بار سیکل شارژدهی، حداقل 90 درصد از ظرفیت خود را حفظ می کند، شارژر همراه می پاور 2C با قیمت 20 دلار و تنها در رنگ سفید در بازار گوشی موبایل به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پاوربانک شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم تمام محصولات شیائومی هم از نظر قیمت هم کارایی نسبت به برند های دیگه خیلی خوب و مقرون به صرفه هستند. پاوربانک می پاور 2 رو من دارم خیلی خوبه مخصوصا تو مسافرت ها خیلی حرفه ای عمل می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا