قطعات کامپیوتر

قیمت فن سی پی یو کولر مستر MA410M مستر ایر در بازار قطعات کامپیوتر

کمپانی کولر مستر یکی دیگر از جدیدترین فن های سی پی یو خود را با نام MA410M مستر ایر به خریداران بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرده است، این فن خنک کننده همانند مدل G100M می تواند فروش خوبی را در بازار آی تی داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فن سی پی یو کولر مستر MA410M مستر ایر

لیست قیمت فن سی پی یو

فن سی پی یو کولر مستر MA410M مستر ایر یک خنک کننده بادی قدرتمند است که می تواند از سوکت های اینتل و ای ام دی پشتیبانی کند. این فن سی پی یو به فناوری LED RGB نیز بهره مند بوده و درون آن نیز یک رابط Wired Addressable RGB تعبیه شده است که می تواند برای کاربران بسیار کار آمد باشد. طبق اعلام شرکت کولر مستر یک نرم افزار اختصاصی برای فناوری LED RGB به زودی ارائه خواهد شد.

فن سی پی یو کولر مستر MasterAir MA410M

لازم به ذکر است کاربران می توانند از روشنایی فناوری LED RGB به وسیله مدار کنترل RGB Sync درونمادربردها، استفاده نمایند. فن خنک کننده سی پی یو کولر مستر MasterAir MA410M به تکنولوژی های Continuous Direct Contact Technology 2.0، X-vents و Air-Guided Armor نیز مجهز شده است.

فن سی پی یو کولر مستر MA410M

فناوری CDC 2.0 به معنی اتصال کامل لوله های ناقل حرارت به سطح IHS می باشد، همچنین 4 لوله ناقل حرارت درون هیت سینک تعبیه شده است. طبق اعلام کمپانی کولر مسترفن خنک کنندهسی پی یو MA410M مستر ایر با قیمت 70 دلار در هفته دوم ژوئن بهبازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فن سی پی یو کولر مستر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بعد از عرضه فن سی پی یو کولر مستر MA410M مستر ایر چطوری میشه این فن از فروشگاه آی تی بازار خریداری کرد؟ فن خیلی خوبی به نظر میرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا