Connect with us

لپ تاپ انویدیا RTX Studio مناسب تولیدکنندگان محتوا

منتشر شده

در

پ تاپ انویدیا rtx studio مناسب طراحان و تولیدکنندگان محتوا

شرکت انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس امسال نرم افزار و سخت افزار جدیدی را برای طراحان و خلاقان معرفی و به نمایش گذاشت، در همین راستا لپ تاپ های حرفه ای RTX Studio با قابلیت پشتیبانی از سرویس ها و نرم افزارهای ویژه قرار است، به زودی تولید و عرضه شوند.

لپ تاپ انویدیا rtx studio

لیست قیمت لپ تاپ

کمپانی Nvidia می گوید نرم افزارها و درایورهای جدید استودیو در واقع تغییر فایل سیستمی و تغییر نام نرم افزار و درایور Creator-Ready است. این درایور جدید بر روی نرم افزار هایی مانند Adobe ،Epic ،Autodesk ،Unity و Blackmagic Design مورد آزمایش قرار گرفته اند؛ توسعه دهندگان برنامه (Developer ها) نیز می توانند از نرم افزار CUDA-X AI برای اتوماسیون کارهای خاص مانند ارتقا تصویر یا تطبیق رنگی استفاده کنند.

عرضه لپ تاپ انویدیا RTX Studio در چند کانفیگ متفاوت :

هفت شرکت تولید کننده لپ تاپ در هفته جاری از 17 لپ تاپ RTX استودیو در نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی کردند. از جمله شرکت ها و کارخانه های تولید کننده لپ تاپ می توان به ایسر، ایسوس، دل، گیگابایت، اچ پی، ام اس آی و ریزر اشاره کرد.

لپ تاپ های جدید انویدیا با داشتن کانفیگ های حرفه ای مانند GPU های قدرتمند RTX 2080 و RTX 2070 و 5000 ،Quadro 3000 ،4000 می توانند عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند؛ چرا که لپ تاپ هایی که تحت این برنامه ارائه می شوند باید از حداقل مشخصات سخت افزاری بهره مند باشند.

لپ تاپ انویدیا rtx studio رونمایی شد

از جمله این موارد باید به پردازنده های پرچمدار و البته پردازشگرهای گرافیکی پیشرفته انویدیا سازگار با قابلیت ردیابی پرتو (ray tracing) اشاره کرد. کمپانی انویدیا ادعا می کند که لپ تاپ های RTX استودیو بدون استثنا با پردازنده های Core i7 و GPU RTX 2080 Max-Q GPX هفت برابر سریع تر از MacBook Pro با کارت گرافیک Radeon Pro Vega 20 شرکت AMD و پردازنده Core i9 می توانند برنامه هایی مانند Maya و RedCine-X Pro را اجرا کنند.

بدین ترتیب کمپانی اینتل تنها سازنده ای نیست که به دنبال ایجاد تحول و دگرگونی در صنعت سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ ها است. انتظار می رود اطلاعات و جزئیات بیشتری از لپ تاپ های RTX استودیو شرکت NVIDIA طی نمایشگاه کامپیوتکس منتشر شود.

کمپانی انویدیا شروع قیمت لپ تاپ های RTX Studio را 1599 دلار اعلام کرده است. اولین مدل از سری جدید لپ تاپ های RTX Studio نیز ماه ژوئن 2019 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار