Connect with us

قیمت لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14 در بازار لپ تاپ

منتشر شده

در

قیمت لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14 در بازار لپ تاپ

محصولات خوش قیمت شیائومی در مدت کوتاهی در بازارهای مختلف آی تی توانستند فروش خوبی را داشته باشند، چرا که قیمت مقرون به صرفه آنها نظر هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد، هم اکنون شرکت شیائومی یکی دیگر از لپ تاپ های خود را با نام RedmiBook 14 راهی بازار لپ تاپ کرده است.

لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ های شیائومی با داشتن قابلیت های جدید و کارآمد می توانند انتخاب مناسبی برای خرید باشند، البته می توان گفت لپ تاپ های این کمپانی از نظر کارایی همچون مک بوک های اپل قادرند عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند، با این تفاوت که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

لپ تاپ های Xiaomi بدون لوگو انحصاری این شرکت به فروش می رسند، چرا که شیائومی معتقد است ارائه عملکرد حرفه ای در کنار قیمت مقرون به صرفه از تمرکز بر روی برند مهم تر خواهد بود. لپ تاپ ردمی بوک 14 که ساخت شرکت Redmi (زیر مجموعه کمپانی شیائومی) است، نیز با برند ردمی راهی بازار لپ تاپ خواهد شد.

مشخصات فنی لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14 :

لپ تاپ RedmiBook 14 به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i3-8145U بهره مند شده و رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه‌ داخلی 256 گیگابایتی وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده خواهند داشت. نام این لپ تاپ ردمی نیز نشان می دهد که ردمی بوک 14 به صفحه نمایش 14 اینچی مجهز شده است، اما مشابه سایر لپ تاپ ‌های 14 اینچی بازار لپ تاپ نیست، چر اکه ضحامت حاشیه ‌های اطراف آن فقط 5.75 ملیمتر‌ است، و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ 81.2 درصد می باشد.

رونمایی لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14

جنس بدنه لپ تاپ ردمی بوک 14 فلزی بوده و ضخامت کلی آن برابر 17.95 میلی ‌متر اعلام شده است. طبق ویژگی های اعلام شده این لپ تاپ 14 اینچی ردمی با هر بار شارژ کامل می تواند تا 10 ساعت در اختیار شما قرار بگیرد، همچنین در 34 دقیقه تا 50 درصد شارژ خواهد شد.

قابلیت لپ تاپ شیائومی ردمی بوک 14

یک پورت HDMI در کنار دو درگاه USB 3.0 نیز در سمت چپ لپ تاپ ردمی بوک 14 قرار گرفته است، و پورت USB 2.0 و خروجی هدست نیز در سمت راست این نوت بوک جای گرفته اند. همچنین قیمت لپ تاپ جدید ردمی با مجهز بودن به پردازنده نسل هشتم اینتل فقط برابر با 465 دلار در بازار لپ تاپ به فروش می رسد.

ا دیدگاه

  1. رستگار

    جولای 27, 2019 در 11:06 ق.ظ

    در حال حاضر 465 دلار هم برای یه لپ تاپ میان رده قیمت ارزونی به حساب نمیاد!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار