لپ تاپ

قیمت لپ تاپ گیمینگ 17 R5 آلین ور 1000 دلار کاهش یافت

در حال حاضر شما می توانید پرچمدار کمپانی Alienware را با تخفیف ویژه 1000 دلار خریداری کنید. لپ تاپ 17 اینچی مخصوص بازی Alienware R5 از قیمت 2509.99 دلار به قیمت 1499.99 دلار کاهش یافته است. اگر به دنبال یک لپ تاپ بازی هستید که قدرت را به ارمغان بیاورد، لپ تاپ گیمینگ حرفه ای Alienware 17 R5 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

در بررسی وب سایت PCMag لپ تاپ حرفه ای کمپانی آلین ور R5 در رتبه عالی قرار گرفته است، چرا که عملکرد و کارایی بالای Alienware R5، فضای ذخیره سازی زیاد، و صفحه نمایش 1440p G-Syn با ارزش آن سبب شده است این لپ تاپ مخصوص بازی از سایر لپ تاپ های موجود متمایز شود.

قیمت لپ تاپ مخصوص بازی آلین ور آر5

لیست قیمت لپ تاپ

با توجه به اینکه قیمت لپ تاپ گیمینگ R5 آلین ور کاهش چشمگیری پیدا کرده است؛ اما خریداران و کاربران می توانند بر حسب بودجه مورد نظرشان کانفیگ های پیشرفته و حرفه ای این مدل از لپ تاپ های Alienaware را انتخاب کنند، بدین ترتیب قیمت لپ تاپ گیمینگ Alienware R5 بر اساس کانفیگ های مختلف متغیر خواهد بود.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ آلین ور R5 :

لپ تاپ مخصوص بازی آلین ور R5 دارای کارت گرافیک هشت گیگابایتی GTX 1070 انویدیا بوده و به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD بهره مند شده است؛ همچنین یک فضای ذخیره سازی دوگانه یک ترابایتی HDD در این لپ تاپ موجود می باشد.

لپ تاپ مخصوص بازی آلین ور آر5

از دیگر ویژگی های لپ تاپ Alienware R5 می توان به نرم افزار تشخیص چهره Tobii Aware، یک دوربین تشخیص مادون قرمز اشاره کرد، که به شما اجازه می دهد تا به ویژگی منحصر به فرد Windows Hello face و انتخاب قابلیت های قدرتمند دسترسی داشته باشید.

سیستم Tobii در حال حاضر از بسیاری از بازی های کامپیوتری پشتیبانی می کند به طوری که شما می توانید چشمان خود را در بازی تغییر دهید تا تنظیمات دوربین را تنظیم کنید و با نگاه کردن به آنها، اشیاء را انتخاب نمائید. لپ تاپ گیمینگ Alienware R5 به عنوان یکی از لپ تاپ های حرفه ای مخصوص بازی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ گیمینگ 17 r5 آلین ور رونمایی شد

چراغ های کم نور و روشنایی الکتریکی آبی در صفحه کلید زیبایی خاصی به این لپ تاپ بخشیده است. در حال حاضر با توجه به امکانات فوق العاده و ویژگی های قدرتمند و قیمت مناسبی که این لپ تاپ دارد به نظر می رسد لپ تاپ گیمینگ آلین ور R5 جایگزین خوبی برای سیستم های دسکتاپ باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا