Connect with us

قیمت نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ ایسوس سری ROG Strix اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ ایسوس سری ROG Strix اعلام شد

کمپانی Asus جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ خود را با نام های ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی کرد؛ البته اسم این لپ تاپ ها نشان می دهد که آنها نسخه بروزرسانی شده لپ تاپ های قبلی می باشند، هم اکنون نیز این لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت اعلام شده راهی بازار لپ تاپ شده اند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8750H با 6 هسته و 9 مگابایت حافظه پنهان می باشند، که می توانند به راحتی هر بازی را به اجرا در بیاورند.

لپ تاپ مخصوص بازی asus

لپ تاپ های مخصوص بازی ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition ایسوس با قابلیت استفاده از کارت گرافیک های GeForce GTX 1060 و GeForce GTX 1070 می توانند برای گیمرها به صورت حرفه ای عمل کنند، همچنین کمپانی ایسوس نیز قابلیت پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز را برای این لپ تاپ های مخصوص بازی فراهم کرده است.

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition مجهز به 1 ترابایت حافظه FireCuda SSHD به همراه یک درایو SSD PCI-E شده اند؛ صفحه نمایش هر دو لپ تاپ ها نیز 144 هرتز IPS با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه می باشد.

نوت بوک گیمینگ ایسوس

از نظر ظاهری بدنه لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition نسبت به نسخه قبلی دارای کاهش 2.33 سانتی متری می باشد که همین امر می تواند در وزن لپ تاپ بسیار موثر واقع شود. فناوری ASUS ROG RangeBoost Technology سبب افزایش سطح گیرایی سیگنال های WLAN خواهد شد و 4 آنتن WiFi نیز این لپ تاپ ها را نسبت به مدل قبلی متمایز کرده است. قیمت لپ تاپ های مخصوص بازی ROG Strix Scar II Edition و ROG Strix Hero II Edition در بازار لپ تاپ به ترتیب 2698 دلار و 3498 دلار خواهد بود، علاقمندان نیز می توانند هم اکنون این لپ تاپ ها را با همین قیمت خریداری نمایند.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار