Connect with us

قیمت هارد اکسترنال 5 ترابایت LaCie اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت هارد اکسترنال LaCie در ظرفیت 5 ترابایتی اعلام شد

جدیدترین هارد اکسترنال لسی با ظرفیت 5 ترابایت به زودی راهی بازار قطعات کامپیوتر می شود. این هارد دیسک LaCie علاوه بر سرعت بالایی که دارد سازگار با مک بوک اپل و کامپیوترهای ویندوزی می باشد، ظاهر باریک و وزن سبک آن نیز سبب جذب بسیاری از خریداران بازار آی تی خواهد شد.

قیمت هارد اکسترنال لسی

لیست قیمت هارد اکسترنال

طبق اطلاعات منتشر شده شرکت فرانسوی LaCie متعلق به کمپانی آمریکایی Seagate است و هر آنها در زمینه تولید حافظه اس اس دی، هادر اکسترنال و اینترنال فعالیت چشمگری دارند؛ چرا که ظاهر زیبا و قطر بسیار کم هارد دیسک ها باعث می شود نظر اکثر کاربران به آنها جلب شود به همین دلیل هارد اکسترنال های این شرکت از فروش خوبی در بازار قطعات کامپیوتر برخوردار هستند.

هارد اکسترنال لسی معرفی شد

جدیدترین هارد اکسترنال لسی که در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد نسبت به هاردیسک های قبلی شرکت LaCie به قابلیت های بهتری مجهز شده است و ظرفیت 5 ترابایتی آن نیز می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد، البته ظرفیت های مختلف این هارد نیز موجود می باشد که کمترین آن 2 ترابایت خواهد بود و کاربر می تواند طبق نیاز و مصرف خود یکی از آنها خریداری نماید.

کمپانی لسی به جزء هارد اکسترنال 5 ترابایتی حافظه‌ های SSD داخلی با فرم m2 و رابط NVMe موسوم به FireCuda 510 را با رده کاربری گیمینگ و حداکثر ظرفیت 2 ترابایت به بازار قطعات عرضه کرده است. سرعت خواندن و نوشتن این اس اس دی ها نیز به ترتیب برابر 3400 و 3100 مگابایت بر ثانیه اعلام شده و قرار است در ماه Murch به صورت رسمی عرضه شود.

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که نیازمند هارد های سطح بالاتری می باشید می توانید از حافظه‌ های SSD همراه لسی با طرحی مشابه هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 استفاده کنید، البته این اس اس دی ‌ها دارای ظرفیت 2 ترابایتی هستند و سرعت خواندنشان برابر با 540 مگابایت بر ثانیه است همچنین این حافظه های اس اس دی LaCie در هنگام سقوط از ارتفاع نسبت به هارد اکسترنال ها از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند.

هارد اکسترنال لسی با ظرفیت 5 ترابایت

کمپانی سیگیت نیز هارد اکسترنال های Backup Plus Ultra ،Touch Backup Plus Slim و Backup Plus Portable را معرفی کرده است که دارای پورت یو اس بی تایپ سی و پوشش پارچه‌ای هستند. این هادر دیسک ها از اواخر ماه فوریه به ترتیب با قیمت های 90،80، 110 دلار راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهند شد.

ا دیدگاه

  1. محراب

    ژانویه 16, 2019 در 12:53 ب.ظ

    هارد اکسترنال لسی در ظرفیت ا ترابایتی هم عرضه میشه؟ چطوری می تونم این کالا رو از سایت شما سفارش بدم…

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار