Connect with us

قیمت اولین هدست وایرلس گیمینگ سنهایزر GSP 670 اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت اولین هدست وایرلس گیمینگ سنهایزر gsp 670 اعلام شد

در نمایشگاه Computex 2019 کمپانی Sennheiser پیش نمایشی از هدست بی سیم مخصوص بازی آینده خود را با عنوان GSP 670 Sennheiser به رسانه های خبری ارائه داد. این شرکت قصد دارد هدست های بی سیم گیمینگ خود را تحت عنوان هدست های رده بالا و گران قیمت به بازار قطعات کامپیوتر عرضه نماید.

قیمت هدست وایرلس گیمینگ سنهایزر gsp 670

لیست قیمت هدست

طبق اطلاعات به دست آمده قیمتی که برای هدست های گیمینگ شرکت Senheiser در نظر گرفته شده، برابر با 250 دلار خواهد بود؛ همچنین یکی از اهداف بلند مدت این شرکت، دسترسی به کیفیت و شهرت جهانی در مسیر تولید و عرضه محصولات فوق پیشرفته و حرفه ای صوتی، تصویری و صنعت موسیقی در داخل و خارج از کشور است.

هدست گیمینگ سنهایزر GSP 670 یک محصول حرفه ای و گیمر پسند:

شرکت Sennheiser در کنفرانس خبری خود واقع در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان با اشاره به اینکه هدست GSP 670 Sennheiser در مجموعه مصارف شخصی کاربران طراحی شده، خاطر نشان کرد که طراحی هدست GSP 670 Sennheiser یک طراحی بسته و پویا است، چرا که در توسعه و ساخت این هدست از درایورهای نئودیمیوم که قادر به تولید فرکانس 10 الی 23000 هرتز می باشند، استفاده شده است.

هدست وایرلس گیمینگ سنهایزر gsp 670

مدیر تولید هدست سن هایزر GSP 670 در ادامه افزود: یک پانچ ویژه برای تولید و ایجاد فرکانس های پایین تر با هدف تأکید بر پخش زنده و هر چه بهتر صداهای مهیب انفجارها به این هدست اضافه کرده ایم، که قطعا این قابلیت یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات ما محسوب می شود. این هدست کاملا با کنسول بازی PS4 و سیستم عامل Macintosh سازگار است علاوه بر این قابلیت اتصال بلوتوث نیز در این محصول موجود می باشد.

قابلیت هدست وایرلس مخصوص بازی سنهایزر gsp 670

باتری هدست گیمینگ GSP 670 می تواند به مدت 2 ساعت فقط با یک شارژ 7 دقیقه فعال بماند و شارژ کامل این باتری نیز هدست را تا 20 ساعت روشن نگه می دارد. برای داشتن بهترین کیفیت و کمترین زمان تاخیر، شرکت Sennheiser پیشنهاد می کند از دانگل های موجود استفاده نمائید، که بسته به میزان مورد استفاده شما برای پایداری تاخیر بسیار کم در محدوده 40 تا 20 میلی بر ثانیه بهینه شده است؛ البته به یاد داشته باشید که این مدت زمان تاخیر بسیار خوب است، زیرا بر خلاف ورودی تصویر، دریافت صوتی با یک تاخیر کم صورت می گیرد. به عبارت دیگر، تاخیر قابل ملاحظه ای نباید وجود داشته باشد و باید کاملا در یک زمان واقعی (RealTime) دریافت صوتی به عمل آید.

ا دیدگاه

  1. تجهیزیار

    ژوئن 9, 2019 در 2:10 ب.ظ

    جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار