قطعات کامپیوتر

قیمت و تاریخ عرضه اسپیکر هوشمند اپل هوم پاد اعلام شد

جدید ترین اسپیکر هوشمند اپلHomePod  با قابلیت های فوق حرفه ای که دارد رقیبی جدی برای اسپیکر های مطرح بازار کامپیوترهمچون گوگل Home و آمازون Ecco بوده و با پشتیبانی کردن از دستیار صوتی سیری می تواند به سوال های شما به راحتی پاسخ دهد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکرهوشمند اپل HomePod

لیست قیمت اسپیکر

کمپانی اپل ساعاتی پیشاسپیکرمبتنی بر سیری HomePod را در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی کرد. اسپیکر هوشمند اپل مجموعه‌ ای از هفت توییتر را در برگرفته است و این توییترها را یک ساب ‌ووفر 4 اینچی همراهی می ‌کند؛ ساب ‌و وفری که صدا را به سمت بالا پخش خواهد کرد. اما قلب تپنده‌ی اسپیکر هوم‌ پاد اپل تراشه ‌ی A8 این کمپانی است. اسپیکر HomePod از قابلیتی موسوم به آگاهی لحظه ‌ای بهره می ‌برد که به‌ لطف آن، صدای اسپیکر به‌ صورت خودکار، بسته به محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم می ‌شود.

اسپیکرهوشمند اپل HomePod

اسپیکرهوم‌ پاد با اپل میوزیک نیز سازگار بوده و به‌ صورت خودکار می‌ تواند به تمام کتابخانه‌ی موسیقی اپل میوزیک دسترسی داشته باشد. کمپانی اپل مجموعه‌ ای از 6 میکروفون برای دسترسی به سیری در نظر گرفته است؛ در حالی که این دستیار صوتی نیز به روزرسانی شده است تا عملکرد بهتری در ارتباط با درخواست ‌‌های مرتبط با موسیقی از خود به نمایش بگذارد. دستیار صوتی سیری اکنون می ‌تواند سؤالاتی مانند «نوازنده‌ ی درام این قطعه چه کسی است؟» یا «برترین موسیقی در روز 5 می 2016 چه قطعه ‌ای بود؟» را پاسخ دهد.

اسپیکرهوشمند اپل HomePod

در کنار موسیقی، اسپیکر اپل homepod می ‌تواند نقش یک دستیار خانگی را نیز ایفا کند؛ بنابراین شما می‌ توانید از دستیار صوتی سیری سؤالاتی در زمینه‌ هایی مانند تبدیل واحد، اخبار، آب‌ وهوا، ترافیک، ورزش و یادآورها بپرسید.

اسپیکرهوشمند اپل HomePod

اپل امکان استفاده از سرویس های خود را نیز به هوم‌ پاد داده است؛ به‌ عنوان مثال شما می‌ توانید پیام‌ های iMessage را از طریق اسپیکر homepod ارسال کنید یا دستگاه‌‌ های HomeKit را کنترل کنید. هوم‌ پاد می‌تواند نقش هاب هوم ‌کیت را نیز ایفا کند و به شما امکان کنترل دستگاه‌ های هوشمند خانه را هنگام دور بودن از منزل بدهد.

اسپیکرهوشمند اپل HomePod

اسپیکراپل HomePod ظاهری شبیه به استوانه‌ ای دارد که روی آن را پوششی پارچه ‌ای پوشانده است؛ ظاهری که شما را به یاد طراحی اسپیکرلاجیتک UE Boomمی ‌اندازد. این اسپیکر اپل از ماه دسامبر در دو رنگ سفید و خاکستری و با برچسب قیمتی 349 دلار در کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا در دسترس خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر هوشمند اپل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با مشخصات فنی که اسپیکر اپل هوم پاد داره همه اپل باز ها رو جذب خودش می کنه واقعا فوق العادست لاااایک

  2. اسپیکر هوشمند اپل هوم پاد خیلی باکیفیت باید باشه تورو خدا هر موقع اومد به ایمیلم خبر بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا