موبایل

قیمت و مشخصات فنی گوشی موبایل هوآوی Honor 9 اعلام شد

مشخصات فنی گوشی موبایل هوآوی Honor 9 نشان می دهد این اسمارت فون مجهز به چیپست Kirin 960 و باتری قدرتمند 3100 میلی آمپری شده است و به عنوان جایگزین موبایل هوآوی آنر8 وارد بازار گوشی موبایل خواهد شد همچنین با قیمت ارزان و مشتری پسندی به فروش خواهد رسید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی Honor 9

لیست قیمت گوشی موبایل

دومین گوشی موبایل  پرچم‌ دار 2017  کمپانی هوآوی توسط ساب‌ برند Honor این شرکت، ارائه می‏‌ شود. این گوشی موبایل با نام Honor 9 و به عنوان جایگزین اسمارت فون آنر 8 عرضه خواهد شد. به‌ تازگی، مشخصات‎ فنی این تلفن هوشمند در یک تبلیغ در Weibo فاش شده است که از قدرت بالای موبایل Honor 9 حکایت دارد.

گوشی موبایل هوآوی Honor 9

براساس مشخصات فنی منتشر شده، اینگوشی موبایلمجهز به یک دوربین دوگانه خواهد بود همچنین کمپانی هوآوی، از ترکیب یک سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی برای گوشی موبایل Honor 9 جدید خود استفاده کرده است. با اینکه دوربین اصلی با همکاری Leica توسعه نیافته اما انتظار داریم که عملکرد آن از بسیاری گوشی موبایل ‌های هم ‌قیمت موبایل Honor 9 بهتر باشد.

گوشی موبایل هوآوی Honor 9

گوشی موبایل هوآویHonor 9 به چیپست Kirin 960 مجهز شده است اما شباهت چندانی به محصولات میان ‎رده جدید کمپانی هوآوی از سری Nova ندارد و مشخصات سخت‌ افزاری آن، بیشتر یک چالش برای گوشی موبایل‏‌های پرچم ‌دار جدید بازار به شمار می ‎رود. این مدل، موبایل هوآوی Honor 9 به 6 گیگابایت رم مجهز شده و نسخه پایه این گوشی موبایل با 4 گیگابایت رم وارد بازار موبایل خواهد شد.

گوشی موبایل هوآوی Honor 9

در مشخصات فنی فاش شده به اندازه صفحه‌ نمایش یا رزولوشن گوشی موبایل هوآوی Honor 9 اشاره ‎ای نشده است؛ با این‎حال، باید گفت که موبایل Honor 9 از یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن Full HD استفاده می‎ کند. برای ایجاد انحنا در لبه‌ های موبایل هوآوی Honor 9، شرکت هوآوی از یک لایه شیشه ‌ای 2.5 بعدی در پنل جلو استفاده کرده است، همچنین موبایل Honor 9همانند اسمارت فون پی 10 مجهز به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی شده است.

مشخصات فنی گوشی موبایل هوآوی Honor 9 :

  • باتری : 3100 میلی ‎آمپر
  • سیستم ‎عامل : اندروید نوقا 7.0
  • دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل
  • رم : 6 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 5.15 اینچ

گوشی موبایل هوآوی Honor 9 تا چند روز آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد، هرچند تا عرضه جهانی آن ممکن است تا تیر ماه به طول بیانجامد زیرا برای چند هفته، موبایل هوآوی Honor 9  تنها در کشور چین قابل خرید می باشد همچنین برچسب قیمتی 360 دلار برای این اسمارت فون هوآوی در نظر گرفته شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی های هوآوی با اینکه قیمت مناسب و ارزونی دارند ولی کاراییشون نسبت به موبایل های میان رده خیلی خوب و عالی و منم خیلی راضیم از موبایل هوآوی آنر8.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا