Connect with us

قیمت پاور کیس کورسیر سری VS اعلام شد

منتشر شده

در

قیمت پاور کیس کورسیر سری VS اعلام شد

جدیدترین پاور کیس های سری Corsair VS در ظرفیت و مدل های VS450W (CP-9020170), VS550W (CP-9020171) و VS650W (CP-9020172) راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهند شد و با قابلیت هایی که دارند برای کامپیوترهای میان رده و نسبتا حرفه ای مناسب می باشند. در ادامه با خبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاور کیس کورسیر

لیست قیمت پاور کیس

کابل کشی ماژولار در پاور های سری VS کورسیر موجود نمی باشد اما صد ها کابل به منبع تغذیه متصل شده اند، با این وجود طول 125 میلی متری منبع تغذیه، مدیریت کابل کشی آنها را ساده تر می کند و سبب می شود نصب آنها در کیس های متنوع به راحتی انجام شود.

لازم به ذکر است پاور کیس های سری Corsair VS شرکت کورسیر برای تهویه از یک فن 12 سانتی متری استفاده می کنند همچنین این پاور ها با استاندارد بازه های 80 Plus Bronze دارای تک ریل 12 ولتی می باشند و به تامین کننده های ATX12V v2.31 / EPS 2.92 سازگار با پلتفرم های جدید اینتل بهرمند شده اند.

پاور کیس Corsair VS

محافظ های داخلی پاورکیس های کورسیر وی اس شامل افزایش و کاهش ولتاژ ناگهانی، محافظت در برابر Overload و اتصال کوتاه هستند. کمپانی کورسیر 3 سال خدمات پس از فروش برای جدیدترین پاور های خود در نظر گرفته است. این پاور ها VS450W ،VS550W ،VS650W با قیمت به ترتیب 70 دلار، 50 دلار و 40 دلار دربازار قطعات کامپیوتر فروخته خواهند شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پاور کیس کورسیر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. ساسان

    دسامبر 13, 2017 در 9:57 ق.ظ

    بنظرم پاور کیس های کورسیر بادوام ترین پاور های بازار قطعات کامپیوتر هستند همچنین قیمتشون نسبت به کارایی که دارند خیلی مناسب و مقرون به صرفه ست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار