Connect with us

افزایش حافظه بدون ارتقای سخت افزار

منتشر شده

در

قیمت کارت حافظه 1 ترابایتی سن دیسک در بازار موبایل

اگر قصد دارید، حافظه بیشتری به لپ تاپ خود اضافه کنید و در عین حال نمی خواهید سخت افزارهای خود را ارتقا دهید، می توانید از کارت حافظه یک ترابایتی که توسط کمپانی SanDisk ارائه شده است بهره ببرید. از این راه حل می توانید برای دستگاه هایی مانند Microsoft Surface Go که با حافظه داخلی 128 گیگابایت ارائه می شود، Surface Pro 6، یا حتی گوشی موبایل هایی همچون سری Galaxy S10 سامسونگ استفاده کنید.

کارت حافظه 1 ترابایتی سن دیسک

لیست قیمت کارت حافظه

مزیت کارت حافظه های میکرو اس دی نسبت به حافظه های جانبی USB، شکل ظاهری آن ها است که به سادگی درون دستگاه قرار می گیرند بدون اینکه نیاز به آداپتور یا مبدل داشته باشند. شرکت SanDisk کارت حافظه 1 ترابایتی خود را برای اولین بار در کنگره جهانی گوشی موبایل سال جاری معرفی کرد، و در حال حاضر این microSD برای فروش به قیمت 450 دلار به بازار موبایل عرضه شده است.

کارت حافظه میکرو اس دی 1 ترابایتی سن دیسک microsdxc

بنا به گفته شرکت SanDisk کارت حافظه microSDXC یک کارت با درجه UHS-1 بوده که ماکزیمم سرعت خواندن آن 160 مگابایت در ثانیه و سرعت نگارش آن 90 مگابایت در ثانیه می باشد. اگر می خواهید از این کارت حافظه برای ضبط فیلم های 4K استفاده کنید، SanDisk ادعا کرده است که توان ضبط پیوسته فیلم با نرخ 30 مگابایت در ثانیه را روی دستگاه های UHS پشتیبانی می کند.

دوام بالای کارت حافظه سن دیسک microSDXC :

با ظرفیت 1 ترابایتی این کارت حافظه سن دیسک، شما قادر خواهید بود تا بیشتر مدارک، عکس ها، آهنگ ها و فیلم های خود را بدون نیاز به حافظه های ابری در دسترس داشته باشید. کارت حافظه ها نسبت به هارد درایوها با دوام تر هستند، بنابراین فایل های شما حتی در شرایط سخت نیز ایمن باقی خواهند ماند.

قیمت کارت حافظه 1 ترابایتی سن دیسک microsdxc

کمپانی SanDisk ادعا کرده است که این کارت حافظه ضد ضربه، ضد دما، ضد آب و ضد اشعه X خواهد بود، بنابراین انتخاب بسیار خوبی برای عکاسی و فیلمبرداری می باشد. اگرچه این کارت حافظه 1 ترابایتی SanDisk گران قیمت است، اما تنها گزینه موجود در بازار موبایل است که چنین ظرفیت بالایی در اختیار شما قرار می دهد. رقبای SanDisk یعنی سامسونگ و Micron نیز اعلام کرده اند که نسخه های 1 ترابایتی خود را در آینده ارائه خواهند کرد، اما در حال حاضر چنین محصولی را به بازار موبایل عرضه نکرده اند.

لیست قیمت کارت حافظه سن دیسک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار