برق و الکترونیک

لامپ هوشمند شیائومی Yeelight با قابلیت کنترل با گوشی موبایل

لامپ هوشمند شیائومی Yeelightبا قابلیت کنترل با گوشی موبایل بوده و برای داشتن یک Smart Home بی عیب و نقص می توان از تجهیزات خانه هوشمند Xiaomi استفاده نمود. اگر به دنبال لوازم جدید خانگی مثلا لامپ‌ و روشنایی‌ های هوشمند باشید، ممکن است محصول جدید شیائومی در این حوزه که Yeelight نام دارد توجه شما را جلب کند. چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن ‌های هوشمند در دنیا، فعالیتش را از مرز موبایل‌ ها بیشتر گسترانده و در این زمینه نیز وارد عمل گشته است. علاوه بر این، کمپانی چینی برنامه‌ریزی کرده تا محصولاتی را تولید کنند که فضای داخلی خانه‌ها را پر می‌ کنند و این مورد یکی از همین محصولات است. Yeelight یک کالای بسیار زیبا و کاربردی از شرکت یاد شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لامپ هوشمند شیائومی Yeelight

این لامپ هوشمند ال ‌ای ‌دی که 70 دلار هم قیمت دارد، توسط طراحان بخوبی شکل گرفته و بیشتر به طرح‌ های مفهومی شبیه است و برای نسل ‌های جدید تلفن‌ های هوشمندی ایجاد شده که هنوز به بازار نیامده ‌اند. این لامپ به صورت ایستاده و شکل آن استوانه ‌ای است و 9 اینچ نیز ارتفاع دارد و بدون اغراق می‌ تواند روشنایی و کاربردی بودنش را تایید کرد. استوانه یاد شده قادر است رنگ ‌های مختلفی را نشان دهد و این امر می ‌تواند زیبایی فضای منزل شما را بنا به رنگ آمیزی و رنگ دلخواه ‌تان دو چندان کند. مهم ‌تر از همه و البته بخش جالب ‌تر این محصول، قابلیت کنترل آن با استفاده از تلفن‌ هوشمند است.

لامپ هوشمند شیائومی Yeelight

این گجت با تکنولوژی بلوتوث به گوشی موبایل کاربر متصل شده و شما می ‌توانید نور آن را از هر نظر که فکرش را کنید کنترل نمایید. حتی می‌ توانید یک زمان برای آن تعیین تا در هنگام خواب شما خودش خاموش شود. با توجه به قیمت که محصول مورد بحث دارد، روشنایی و کارایی آن بسیار خوب ارزیابی می‌ شود و مقدار دقیق این ویژگی را اگر بخواهیم بیان کنیم 300 لومن است. ZDNet در این ‌باره می ‌گوید : دیگر مهم نیست که سایه شما ممکن است آبی شود. البته با استفاده از تنظیمات و قابلیت‌ های لامپ هوشمند Yeelight امکان تعیین 16 میلیون رنگ مختلف برای آن وجود دارد!یک دکمه به صورت تک و تنها در بالای لامپ و برای روشن و خاموش کردنش در نظر گرفته شده و شما می ‌توانید با کشیدن انگشتان خود میزان روشنایی و نور را تعیین کنید.

لامپ هوشمند شیائومی Yeelight

یک دکمه کوچکتر نیز بر روی این محصول تعبیه گشته که میزان سفیدی نور را در یک طیف وسیع رنگی می‌ تواند تعیین کند و حتی قادرید عملیات را به خود لامپ بسپارید تا رنگ ‌های متفاوت را به صورت تصادفی نشان دهد.این لامپ هوشمند که جزء تجهیزات خانه هوشمند شیائومی است هنوز به طور گسترده در آمریکا در دسترس نیست و شیائومی انتظار دارد تا این محصول جدید در تابستان به تولید انبوه برسد. همچنین اگر شما در بازار به دنبال لامپ هوشمند باشید، قطعا Yeelight می ‌تواند یکی از بهترین و اقتصادی ‌ترین انتخاب ‌ها باشد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    لامپ هوشمند شیائومی Yeelight طراحی خیلی زیبایی داره و من فکر کنم این محصول جزو بهترین محصولات سال 2016 خواهد بود ویژگی خیلی خوبی هم که داره میشه اونو با گوشی موبایل کنترل کرد و این خیلی می تونه به طرفدارای این محصول اضافه کنه من که حتما اگه این لامپ وارد بازار ایران بشه می خرمش و به همه هم پیشنهاد میدم تا از این لامپ ها استفاده کنند.

  2. با سلام خدمت شما
    لامپ هوشمند شیائومی Yeelight با قابلیت کنترل با گوشی موبایل که این لامپ طرفداران زیادی داشته و قیمت این لامپ هنوز توسط شرکت سازنده مشخص نشده. این لامپ به گوشی متصل میشود و خاموش روشن و تنظیم نور لامپ با گوشی انجام میشود

  3. سلام خسته نباشید
    با وجود لامپ هوشمند شیائومی Yeelight میتوان با قاملیت بلوتوث با گوشی خود این لامپ رو مدیریت کرد واقعا چیز جالبیه مثلا برای اتاق کودک که میشه با تایمر دادن تو زمان معیین این لامپ خاموش بشه علاوه بر این میشه با استفاده دکمه ای که داره شدت نورو زیاد و کم کرد مثل موقع مطالعه زیاد موقع استراحت کم و بعد چند دیقه خواموش کرد به نظر فناوری خیلی خوب و با کاربردی این لامپ در ای تی بازار موجود دهست؟

  4. شیائومی زده تو تولید همه لوازم خانگی خانگی تا برای خرید اون راحت تر باشن یعنی طرف می ره فروشگاه شیائومی همه چی بخره بیاد بیرون لوازمی که با گوشی شیائومی هماهنگ بشه و ای تی بازار هم تمام این اطلاعات رو در اختیار ما می ذاره ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا