Connect with us

لنز تله فتو سونی F2.8 GM OSS مناسب برای ثبت حرکات سریع

منتشر شده

در

لنز تله فتو سونی F2.8 GM OSS مناسب برای ثبت حرکات سریع

کمپانی Sony در کنار رونمایی دوربین عکاسی بدون آینه A9، یکی دیگر از لنز های حرفه ای خود را با نام F2.8 GM OSS معرفی نمود. این لنز سوپر تله سونی با قابیلت هایی که دارد مناسب برای مانت E دوربین های بدون آینه سری آلفا خواهد بود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لنز دوربین عکاسی سونی

لیست قیمت لنز دوربین عکاسی

وزنلنز دوربین عکاسی F2.8 GM OSS سونی برابر با 2/7 کیلوگرم بوده که نسبت به لنز های موجود دربازار دوربین بسیار سبک تر می باشد؛ به طوری که کاربر می تواند حتی بدون سه پایه نیز تصاویر متعددی را به ثبت برساند. به دلیل استفاده از دو موتور خطی جدید، هنگام اتصال به دوربین a9 سرعت فوکوس و تعقیب سوژه تا 5 برابر نسبت به سایر‌ لنز‌های تله سونی، نظیر 300 میلی ‌‌متری F.8 G2 سریع ‌تر خواهد شد.

لنز تله فتو سونی F2.8 GM OSS

در بدنه لنز تله فتو سونی برای فیلتر‌های 40/5 میلی ‌متری نیز قسمتی تعبیه شده است، علاوه بر این فیلتر پولاریزه‌ حرفه ای به همراه این لنز تله فتو عرضه می شود، همچنین در بدنه لنز F2.8 GM OSS چندین کلید فیزیکی موجود می باشد، که امکان کنترل قابلیت ‌هایی مانند نحوه‌ فوکوس و حالت لرزشگیر‌ در کنار کلیدی مخصوص برای سفارش ‌سازی تنظیمات مورد نظر کاربر را در دسترس قرار می ‌دهد.

لنز سونی F2.8 GM OSS

نسخه جدید فری موردوربین عکاسی a9 نیز توسط کمپانی سونی معرفی شد، این فریمور که نسخه سوم می باشد می تواند فعالیت دوربین را با لنز تله فتو 400 میلی متری F2.8 GM OSS بهتر کند، به این صورت این دوربین و لنز می تواند گزینه ایده آلی برای عکاسان ژانر ورزشی و مستند باشد.

رئیس بخش تصویربرداری کمپانی سونی در خصوص لنز 400 میلیمتری F2.8 GM OSS خاطر نشان کرد: که لنز‌های با کیفیت سری G‌ سونی کیفیت تصویر فوق ‌العاده ای دارند و طراحی سبک و کوچک آنها سبب می شود تا آزادی عمل بی‌ نظیری در سری‌ لنز‌های سوپر تله به وجود بیاید.

لنز تله فتو سونی F2.8 GM OSS

کمپانی سونی برای ساخت این لنز تله فتو از آلیاژ منیزیم در کنار هود از جنس فایبر کربن استفاده کرده است همچنین کاهش المان های اپتیک سبب می شود این لنز بتواند سال های زیادی به فعالیت خود ادامه دهد. در نتیجه لنز 400 میلیمتری F2.8 GM OSS مناسب برای سوژه های سریعی مانند ورزشکاران و حیوانات خواهد بود و قرار است از ماه آینده با قیمت 12000 دلار در بازار دوربین به فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لنز تله فتو سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

5 دیدگاه

  1. رسول

    ژانویه 28, 2020 در 4:55 ب.ظ

    سلام مطلب خوبی بود ممنونم

  2. سجاده فرش

    دسامبر 4, 2019 در 5:15 ب.ظ

    مطلب شما خیلی خوب است

  3. دانلود فیلم ایرانی

    جولای 23, 2018 در 5:38 ب.ظ

    مرسی از اطلاع رسانی دقیق و سریع لنز تله فتو سونی F2.8 GM OSS

  4. دکتر متخصص شقاق

    جولای 3, 2018 در 1:58 ب.ظ

    سبک بودن این لنز فتو سونی F2.8 GM OSS واقعا پوئن مثبت و مهمی برای ما هست البته که کاش کمی قیمت لنز سونی پایین تر بود

  5. سروش

    جولای 2, 2018 در 10:22 ق.ظ

    لنز دوربین عکاسی F2.8 GM OSS سونی با وزن کمی که نسبت به لنز های دیگه داره لذت فیلمبرداری برای ما فیلمبردار ها دو برابر میکنه ولی ای کاش با قیمت کمتری عرضه می شد!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار