Connect with us

لنز دوربین عکاسی سامیانگ برای دوربین DSLR نیکون معرفی شد

منتشر شده

در

لنز دوربین عکاسی سامیانگ برای دوربین DSLR نیکون معرفی شد

کمپانی سامیانگ اولین لنز فوق عریض و سبک خود را برای دوربین عکاسی های دیجیتال نیکون طراحی کرده است. لنز دوربین AF 14mm F2.8 F با داشتن موتور فوکوس خودکار و گشودگی دیافراگم F2.8 می تواند بهترین گزینه برای دوربین های DSLR و فول ‌فریم نیکون باشد. در ادامه باا خبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لنز دوربین عکاسی

لنز دوربین سامیانگ AF 14mm F2.8  با اندازه 14 میلی ‌متری و وزن 484 گرم دارای 15 المان است که در 10 گروه جای گرفته اند، لازم به ذکر است دو مورد از این المان ها غیرکروی، چهار المان با انکسار نور بالا و یک المان نیز شیشه‌ ای دارای پراکنش اندک می باشد.

لنز دوربین سامیانگ AF 14mm F2.8

عملکرد فوکوس خودکار لنز دوربین عکاسی AF 14mm F2.8 با فناوری پیشرفته‌ کمپانی Samyang ارتقاء یافته است؛ و نسبت به لنز های قبلی این شرکت نیز دارای عملکرد بهتری می باشد که سبب می شود صدای کمتری ایجاد شود. حداقل فاصله‌ کانونی این لنز نیز 20 سانتیمتر است و به همین جهت، امکان عکاسی از نمای بسته‌ افراد، اشیاء و غذاها همواره با وضوح بالا فراهم خواهد شد.

لنزدوربین عکاسی سامیانگ AF 14mm F2.8 زاویه دید 116/6 اینچی را در اختیار عکاسان قرار می دهد همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد لنز دوربین سامیانگ داشتن 7 تیغه منحنی در دهانه دیافراگم می باشد که گرفتن عکس بوکه ( پس زمینه مات ) را برای کاربران راحت تر می نماید؛ همچنین می توانید با استفاده از این جلوه عکس‌ هایی از نوع پرتره، طبیعت بی ‌جان و مناظر شهر در شب را با بهترین کیفیت به ثبت برسانید.

لنز دوربین سامیانگ

کمپانی سامیانگ برای کارایی بیشتر لنز AF 14mm F2.8 آن را به حالت‌ های فوکوس خودکار و دستی مجهز کرده است؛ همچنین مقاوم بودن این لنز در برابر قطرات آب سبب می شود نظر بسیاری از عکاسان به آن جلب شود. طبق خبر های منتشر شده لنز دوربین عکاسی Samyang با قیمت 830/75 دلار تا چند ماه آینده به طور رسمی به بازار دوربین عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لنز دوربین عکاسی سامیانگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. رضا

    آگوست 26, 2018 در 11:32 ق.ظ

    لنز دوربین عکاسی AF 14mm F2.8 سامیانگ با قیمت خیلی گرونی داره نمی تونه مثل لنز های کانن نظر کاربران رو به خودش جلب کنه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار