گوناگون

محصولات لنوو در نمایشگاه CES 2023

CES یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری است که هرساله در شهر لاس وگاس برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های فناوری به معرفی محصولات سخت افزاری جدیدشان می پردازند. در نمایشگاه CES 2023 لنوو نسبت به سال های گذشته محصولات جدید و چشمگیری را معرفی کرده است که می توان به یکی از زیباترین محصولاتش یعنی لپ تاپ های دو صفحه ای آن اشاره کرد. شرکت لنوو در کنار لپ تاپ محصولات جدیدی دیگری را نیز معرفی کرده است.

سیستم ضبط حرکت لنوو مدل Project Chronos

لنوو معمولاً در نمایشگاه CES به معرفی لپ تاپ و مانیتور می پردازد اما امسال چیزی کاملاً متفاوت را به همراه داشته و محصول جدیدی را معرفی کرده است. Project Chronos یک تجربه بدون عینک و همراه با حرکت کامل بدن است. به عبارت دیگر این فناوری کاربران را ملزوم نمی کند که از هدست یا عینک اختصاصی استفاده کنند یا از کنترل کننده های دارای قابلیت ضبط حرکت استفاده کنند. Project Chronos از دوربین های عمقی RGB برای تکرار اقداماتی که کاربران در فضای مجازی انجام می دهند، استفاده می کند. این فرآیند دستگاه از طریق DisplayPort یا HDMI نیز سازگار خواهد بود.

سیستم ضبط حرکت لنوو Project Chronos
سیستم ضبط حرکت لنوو Project Chronos

لپ تاپ لنوو مدل Yoga Book 9i

مایکروسافت سال ها پیش لپ تاپ هایی را با دو صفحه نمایش با نام سرفیس نئو معرفی کرد که از یک نسخه خاص ویندوز 10 استفاده می کرد اما این محصول فراگیر نشد و به محبوبیت زیادی نرسید اما اکنون لنوو لپ تاپی را معرفی کرده است و نام آن Yoga Book 9i می باشد که دارای دو صفحه نمایش 13.3 اینچی اولد می باشد که توسط یک لولا به هم متصل شده اند.

لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i
لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i

Yoga Book 9i دارای پایه فولیو است که به کاربران این امکان را می دهد تا هر دو نمایشگر را عملاً در هوا بالا ببرند و فقط صفحه کلید بلوتوث را روی میز برای تایپ آسان باقی بگذارند. صفحه کلیدی که جدا می شود با قلم Smart Pen جفت شده است که می توان از آن برای افزایش بهره وری استفاده کرد. Yoga Book 9i از 2099.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از ژوئن 2023 در دسترس قرار گیرد.

تبلت لنوو مدل Extreme

Lenovo Tab Extreme بزرگترین و قدرتمندترین تبلت لنوو است. این تبلت 14.5 اینچی است و دارای اندروید 13 و صفحه نمایش OLED 3K با نسبت کنتراست 1M:1 می باشد. Tab Extreme دارای تراشه مدیاتک Dimensity 9000 است. لنوو گفته است باتری این تبلت تا 12 ساعت می تواند کار کند. این تبلت دارای پایه دو حالته است که به صورت مغناطیسی متصل می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا از تبلت به صورت افقی و عمودی استفاده کنند. احتمال دارد برای کشورهای خاص (اتحادیه اروپا) صفحه کلید همراه محصول باشد و در کشورهای دیگر باید صفحه کلید را به صورت جداگانه خریداری کرد. Lenovo Tab Extreme از 1199.99 دلار شروع می شود و احتمالاً در اواخر سال 2023 وارد بازار شود.

تبلت لنوو Tab Extreme
تبلت لنوو Tab Extreme

کامیپوتر رومیزی لنوو مدل Yoga AIO 9i

Yoga AIO 9i یک کامپیوتر رومیزی یکپارچه با صفحه نمایش 31.5 اینچی است. این کامپیوتر رومیزی از پردازنده Core i9 اینتل استفاده می کند که با پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce Next Gen Desktop جفت شده است و برای کارهای سنگین گرافیکی، ویرایش فیلم و بازی مناسب می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به 4 بلندگوی Harman Kardon و وب کم 5 مگاپیکسلی مادون قرمز (IR) اشاره کرد. قیمت Yoga AIO 9i از 1799.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از سه ماهه سوم سال 2023 در دسترس قرار گیرد.

کامیپوتر رومیزی لنوو Yoga AIO 9i
کامیپوتر رومیزی لنوو Yoga AIO 9i

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا