Connect with us

لپ تاپ ام اس آی کریتور 17 دارای صفحه نمایش متفاوت و حرفه ای

منتشر شده

در

لپ تاپ ام اس آی کریتور17 دارای صفحه نمایش متفاوت و حرفه ای

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی های جدید، محصولات آی تی و فناوری نیز با پیشرفت چشمگیری مواجعه شده اند، در همین راستا تکنولوژی نمایشگر Mini LED قابلیتی است، که از مدت ها قبل قرار است به لپ تاپ ها و یا سایر محصولات قابل حمل اضافه شود.

کمپانی ام اس آی جزء آن دسته از تولیدکنندگانی است، که توانست از این قابلیت برای ساخت جدیدترین لپ تاپ خود استفاده کند، البته MSI تصمیم دارد در نمایشگاه CES 2020 به عنوان یکی شرکت های تولیدکننده لپ تاپ، آل این وان و… جدیدترین محصول خود را رونمایی نماید.

لپ تاپ ام اس آی کریتور17 رونمایی شد

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ Creator 17 به عنوان جدیدترین محصول ام اس آی به نمایشگر 17.3 اینچی مجهز به فناوری Mini LED بهره مند شده است؛ البته نباید دیودهای Mini LED را با فناوری Micro LED اشتباه گرفت، چرا که در فناوری Micro LED دیودها به جای نمایشگر LCD قرار گرفته اند اما در Mini LED، تعداد زیادی از دیودهای LED بسیار کوچک در پشت نمایشگر LCD قرار می‌ گیرند.

لپ تاپ ام اس آی Creator 17 دارای ویژگی های جدید و منحصر به فرد :

علاوه بر قابلیت های فوق فناوری Mini LED دارای ویژگی های بی شماری می باشد؛ چرا که با استفاده از منابع نوری کوچک، می تواند باعث تغییرات قابل‌ توجهی در کیفیت محصول نهایی ایجاد کند؛ به طور مثال افزایش میزان شدت نور از جمله ویژگی های کارآمد این تکنولوژی خواهد بود.

ویژگی های لپ تاپ ام اس آی کریتور17

البته قدرت کنترل بیشتر در کنتراست منطقه‌ای از دیگر قابلیت های این تکنولوژی محسوب می شود؛ به صورتی که در مناطق روشن تصاویر، نور به صورت هوشمند افزایش می یابد و در مناطق تاریک نور دیودها کم خواهد شد. در واقع لپ تاپ ام اس آی کریتور 17 اولین محصول بازار لپ تاپ است که به فناوری Mini LED مجهز شده است.

نمایشگر لپ تاپ کریتور 17 ام اس آی دارای 240 منطقه نورانی متفاوت است، که از ورود نور جلوگیری خواهد کرد، البته طول عمر فناوری Mini LED به نسبت نمایشگرهای عادی بسیار بیشتر بوده و با پشتیبانی از وضوح 4K ،آخرین نشان HDR 1000 و گستره رنگ DCI-P3 می تواند بهترین تصویر را در اختیار شما قرار دهد، البته این شدت نور از نمایشگرهای OLED موجود در بازار آی تی نیز بیشتر می باشد.

قیمت لپ تاپ ام اس آی کریتور17

کمپانی MSI برای ساخت لپ تاپ ام اس آی کریتور17 از سریع ‌ترین کارت خوان SD UHS-III که دارای سرعت حداکثر 624 مگابایت در ثانیه است، استفاده کرده و با وجود کارت‌ های حافظه قدرتمند، نقل و انتقال اطلاعات کاربران به سرعت یک درایو SSD خواهد بود.

لپ تاپ ام اس آی کریتور17

وجود پورت Thunderbolt با توان 27 وات (9 ولت و 3 آمپر) این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند گوشی ‌های هوشمند و دیگر تجهیزات مشابه خود را توسط لپ تاپ Creator 17 شارژ کنند. طبق خبرهای اعلام شده جدیدترین لپ تاپ ام اس آی Creator 17 قرار است در نمایشگاه CES 2020 به طور رسمی رونمایی شود.

لیست قیمت لپ اپ ام اس آی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار