لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو Duo مجهز به دو صفحه نمایش

اکثرا لپ تاپ های ایسوس در بازار لپ تاپ در صدر جدول فروش قرار می گیرند، چرا که ویژگی های فنی و ظاهری آنها سبب می شود انتخاب اول مشتری ها محسوب شوند، در حال حاضر نیز لپ تاپ ZenBook Pro Duo به عنوان حرفه ای ترین محصول این کمپانی شناخته شده است، و نسبت به قابلیت هایی که دارد با قیمت مناسبی پیش فروش می شود.

لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو duo

لیست قیمت لپ تاپ

ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ زن بوک پرو Duo به راحتی می تواند نظر اکثر خریداران بازار را به خود جلب کند. اگر چه این لپ تاپ جدید ایسوس به قابلیت های جدید بهره مند شده است، اما قیمت آن به نسبت کارایی که دارد، نسبتا خوب و مقرون به صرفه می باشد.

پیش فروش لپ تاپ ZenBook Pro Duo هم اکنون در سایت آمازون :

یکی از ویژگی های لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو Duo وجود دو صفحه نمایش 4K است، به طوری که علاوه بر نمایشگر اصلی که دارای رزولوشن 2160×3840 است، به یک صفحه نمایش دیگر مجهز شده است، که بر روی کیبورد آن تعریف شده و ScreenPad Plus نام دارد، این ویژگی برای کاربرانی که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بسیار خوب و کاربردی خواهد بود.

قابلیت لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو duo

شایان ذکر است، نمایشگر ScreenPad Plus قابلیت های کارآمدی همچون امکان نمایش محتوای بصری و ویرایش آن، کنترل نرم افزارهای مختلف، دسترسی به نوار ابزار، میکس ویدیو و… را در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو Duo می توان گفت: این لپ تاپ 15.6 اینچی برای کاربران حرفه ای که در حوزه گرافیک، ویرایش ویدئو و طراحی فعالیت می کنند، می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود، البته ارائه قلم استایلوس در کنار ZenBook Pro Duo نیز کمک بزرگی به طراحان در حین ویرایش می کند.

قیمت لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو duo

لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو Duo به نسب مدل پرو قیمت ارزان تری داشته و کمپانی ایسوس برای این مدل پردازنده نسل نهم 8 هسته ای اینتل Core i9 و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 را در نظر گرفته است، که عملکرد فوق حرفه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد.

پیش فروش لپ تاپ ایسوس زن بوک پرو Duo در سایت آمازون با قیمت 2499 دلار آغاز شده و کمپانی سازنده تصمیم دارد، در 6 سپتامبر این محصول جدید خود را راهی بازار لپ تاپ نماید، البته مدل Core i9-9980HK /32GB ZenBook Pro Duo با قیمت 2999 به فروش خواهد رسید.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا