راهنمای خریدراهنمای خرید لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3 باریک تر از مک بوک اپل

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3 باریک تر از مک بوک اپل بوده و از سوی کمپانی ایسوس معرفی شد و این نوت بوک  باریک دارای صفحه نمایش 12.5 می باشد که توسط کمپانی مطرح به لیست قیمت لپ تاپ های ایسوس افزده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3

کنفرانس ایسوس در کامپیوتکس 2016 در حال برگزاری است و یکی از محصولات جذاب معرفی شده توسط این کمپانی تایوانی ZenBook 3 است که به لطف بدنه ‌ی فوق ‌العاده باریک و سبک آن برای رقابت با مک ‌بوک ‌ها وارد بازار می‌ شود.

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3

ایسوس در کنفرانس اختصاصی خود در کامپیوتکس 2016 از یک لپ‌ تاپ فوق ‌العاده باریک و سبک به نام ZenBook 3 رونمایی کرد. این لپ ‌تاپ تنها 11.9 میلی‌ متر ضخامت و حدود 900  گرم وزن دارد. این در حالی است که ZenBook نسل قبلی حدود 12.9 میلی ‌متر ضخامت و 1.2 کیلوگرم وزن داشت. به این ترتیب ایسوس موفق شده است لپ‌ تاپ فلزی و بسیار زیبای خود را این بار باریک ‌تر و سبک ‌تر کند. این لپ ‌تاپ حتی از مک‌ بوک اپل نیز باریک ‌تر است.

لپ تاپ ایسوسZenBook 3 به صفحه نمایش 12.5 اینچی مجهز شده و طراحی حلقه ‌های باریک تو در تو در بدنه‌ ی آن قابل مشاهده است. ایسوس در نسل جدید زن ‌بوک نیز از بدنه‌ ی آلومینیومی استفاده کرده است با این تفاوت که فلز بکار رفته در نسل سوم، 40 درصد قوی ‌تر از سری قبلی است. این لپ‌ تاپ در رنگ‌ های خاکستری، آبی و همچنین طلایی عرضه می‌شود.

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3

لپ تاپزن بوک 3 با پیکربندی‌ های مختلفی عرضه می ‌شود و بالاترین مدل آن از پردازنده‌ ی Core i7 به همراه 16 گیگابایت حافظه ‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ ی ذخیره سازی SSD بهره می‌ برد. صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی این لپ ‌تاپ با شیشه ‌ی محافظ گوریلا گلس 4 پوشیده شده است. حاشیه‌ ی دور نمایشگر نیز بی ‌نهایت باریک است تا 82 درصد از قسمت جلوی آن با نمایشگر پوشیده شود.

زن بوک 3 از درگاه تاندر بولت 3 USB نوع C پشتیبانی می‌کند تا لپ ‌تاپ از طریق این درگاه بدون نیاز به آداپتور شارژر نیز تا 60 درصد در طول 49 دقیقه شارژ شود. این لپ تاپ با هر بار شارژ تا 9 ساعت دوام می ‌آورد. ایسوس برای خنک کردن این لپ تاپ نوآوری خاصی به خرج داده و باریک ‌ترین فن دنیا را با ضخامت 3 میلی‌ متر تولید کرده است. زن بوک 3 ایسوس از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌ کند تا از طریق آن بتوانید از ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده کنید.

لپ تاپ ایسوس ZenBook 3

زن بوک 3 با قیمت پایه 999 دلار با پردازنده‌ی Core i5، چهار گیگابایت حافظه‌ ی رم و 256 گیگابایت SSD عرضه می ‌‌شود. اما اگر این لپ ‌تاپ زیبا را با سخت‌ افزار قوی ‌تری بخواهید برای نسخه‌ ی 512 گیگابایت SSD باید مبلغ 1499 دلار و برای مدل Core i7 با یک ترابایت حافظه‌ی SSD و 16 گیگابایت حافظه‌ ی رم مبلغ 1999 دلار را پرداخت کنید.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  لپ تاپ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. مدتی است که سازندگان لپ تاب ها مانند گوشی به دنبال باریک کردن لپ تاب ها هستن د و مدتی پیش Hp خود را برای ارائه باریک ترین لپ تاب اماده کرده بود ایسوس زن بوک خود را با کیفیت عالی فلز ساخته شده ، طرتحی فوق العاده زیبا ، و قدر ت بالای سخت افزاری و حسگر اثر انگست وارد بازار کرد که همچنان خود را پیشتاز در این مسائل بداند
    ممنون از ای تی بازار و منتطر ورود به ایران و خرید از ای تی بازار هیتم

  2. دروووود.این لپ تاپ ایسوس ZenBook 3 باریک تر از مک بوک اپل .این لپ ‌تاپ تنها 11.9 میلی‌ متر ضخامت و حدود 900 گرم وزن دارد. این در حالی است که ZenBook نسل قبلی حدود 12.9 میلی ‌متر ضخامت و 1.2 کیلوگرم وزن داشت.قیمت پایه 999 دلار با پردازنده‌ی Core i5، چهار گیگابایت حافظه‌ ی رم و 256 گیگابایت SSD عرضه می ‌‌شود. بالاترین مدل آن از پردازنده‌ ی Core i7 به همراه 16 گیگابایت حافظه ‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ ی ذخیره سازی SSD بهره می‌ برد.

  3. لپ تاپ ایسوس ZenBook 3 واقعا شیک و مدرن…من که خیلی خوشم اومد…و واقعا هم از لحاظ ظاهری باریک تر از مک بوک اپل،تو بی نظیری ایسوس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا