Connect with us

لپ تاپ تاشوی سامسونگ در راه است

منتشر شده

در

لپ تاپ تاشدنی سامسونگ در راه است

ظاهرا بعد از موفقیت سامسونگ در تولید گوشی های موبایل تاشو، این شرکت قصد تولید لپ تاپ انعطاف پذیر را هم دارد. سامسونگ به تازگی اقدام به معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 نموده است. هرچند هنوز این گوشی ها در حال نقد و بررسی هستند، اما نمایشگر های تاشوی این دو گوشی جهشی بزرگ را نشان می دهند. علاوه بر این، سامسونگ اقدام به تولید نمایشگر های قابل انعطاف برای دیگر تولید کنندگان گوشی موبایل هم کرده است.

حالا بعد از گذشت مدت کوتاهی، خبرهایی رسیده حاکی از اینکه این شرکت قصد تولید لپ تاپ انعطاف پذیری را دارد. به گزارش وب سایت XDA-Developers سامسونگ قصد تولید یک صفحه نمایش تاشدنی را دارد که آن را با نام گلکسی بوک فولد عرضه خواهد کرد. از تصاویر منتشر شده به نظر می رسد این لپ تاپ قابل انعطاف 17 اینچی باشد.

نمایشگر تاشو در اولین لپ تاپ گلکسی فولد سامسونگ

لیست قیمت لپ تاپ سامسونگ

گلکسی فولد 17 نسل جدید لپ تاپ های  سامسونگ

در نام کامل این محصول تازه سامسونگ، عنوان شده است گلکسی فولد 17 که به نظر می رسد این عدد به ابعاد این لپ تاپ سامسونگ اشاره می کند. هرچند این اطلاعات از طرف یک افشاگر حوزه فناوری منتشر شده است اما به نظر می رسد این محصول خیلی زود به حقیقت بپیوندد. چیزی که این اطلاعات را واقعی تر جلوه می دهد گزارشی بود که در ماه می 2021 منتشر شده بود. در یک رویداد مربوط به Samsung Display عنوان شد که محصولاتی تولید خواهند شد که از صفحه نمایش تاشدنی سامسونگ استفاده می کنند. احتمال می رود این اشاره، مربوط به محصولاتی غیر از گوشی موبایل سامسونگ می شود.

گلکسی فولد 17 نسل جدید لپ تاپ های  سامسونگ

نمایشگر تاشوی جدید در لپ تاپ سامسونگ

در یک ویدئو که در خصوص تبلیغی از نمایشگرهای سامسونگ منتشر شده است، علاوه بر یک گوشی تاشو، یک لپ تاپ تاشونده هم دیده می شود. نمایشگر اولد این لپ تاپ در دید اول به نظر یک صفحه نمایش 13 اینچی می رسد. اما وقتی کاربر می خواهد از تمام صفحه برای نمایش یک اسلاید استفاده کند آن را باز کرده و در واقع یک صفحه نمایش 17 اینچی در اختیار دارد. یک لولا وظیفه باز کردن صفحه نمایش را به صورت کامل دارد. چیزی شبیه به نمایشگر سرفیس دو، تبلت مایکروسافت که قبلا عرضه شده بود.

نمایشگر تاشوی جدید در لپ تاپ سامسونگ

به جز سامسونگ، ظاهرا لنوو هم یک نمایشگر تاشو برای تولید یک لپ تاپ را در دستور کار دارد. باید دید کدام از این دو غول تولید کننده لپ تاپ، زودتر می توانند نمایشگر تاشونده خود را روانه بازار کنند. هنوز اطلاعی از سیستم عامل این لپ تاپ منتشر نشده است. هنوز مشخص نشده است که این لپ تاپ سیستمی مثل کروم بوک های سامسونگ داشته باشد یا از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی کند. اما هر چه هست باید منتظر یک محصول فوق العاده جذاب باشیم. نمایشگر تاشویی که سامسونگ امتحانش را در گوشی های منعطف خود گرفته است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار