Connect with us

لپ تاپ جدید ایسوس ZenBook 2 با دو نمایشگر معرفی شد

منتشر شده

در

معرفی لپ تاپ جدید ایسوس ZenBook 2 با دو نمایشگر

لپ تاپ ایسوس ZenBook 2 به طور قطع یکی از بهترین محصولاتی است که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. این لپ تاپ قدرتمند از دو نمایشگر بهره می برد و برای طراحان یک گام بلند به سوی پیشرفت است. هرچند نمایشگاه امسال رویدادهای شگفت انگیز زیادی داشت اما این مدل جدید لپ تاپ ایسوس یکی از بارزترین شگفتی ها بود. ایسوس که به خاطر مدل های قدرتمند لپ تاپ همیشه در بازار مطرح بود این بار با این مدل جدید موج جدیدی را با این لپ تاپ غیر معمول خود ایجاد خواهد کرد. لپ تاپ Asus ZenBook Duo نسل دوم از این سری لپ تاپ است که در پی استقبال خوب کاربران راهی بازار شد.

آخرین لپ تاپ ایسوس با دو نمایشگر بهترین لپ تاپ CES

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo

لپ تاپ ایسوس ZenBook 2 نسبت به نسل قبلی خود بهبود هایی یافته است. برای مثال بدنه این مدل باریک تر و کوچک تر است. وزن این لپ تاپ هم در نتیجه این تغییر سایز کاهش پیدا کرده است. پردازنده این مدل نسل یازدهم اینتل بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نماینده جدید اینویدیا محسوب می شود. در نتیجه سخت افزار قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی وسیله مناسبی را برای طراحی در اختیار طراحان قرار می دهد.

باتری این لپ تاپ 70 وات ساعت است که با توجه به سخت افزار عملکرد خوبی را ارائه می دهد. اما چیزی که این لپ تاپ را از مدل های دیگر متمایز می کند نمایشگر دوگانه این لپ تاپ ایسوس است. هر دو نمایشگر از نوع اولد و لمسی می باشد. با استفاده از نمایشگر دوم و صفحه تاشونده آن می توان این لپ تاپ را به صورت یک تبلت هم استفاده کرد.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo

عرضه لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo در دو مدل

لپ تاپ ایسوس ZenBook 2 در دو مدل طراحی و عرضه شده است. مدل اول Pro Duo 15 OLED است و مدل دوم Duo 14 نام دارد. مدل Duo 15 از پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 بهره می برد و کارت گرافیک آن نیز RTX 3070 در آن استفاده شده است. حافظه رم این مدل از لپ تاپ ایسوس 32 گیگابایت و حافظه داخلی آن تا 1 ترابایت است. باتری به کار رفته در این مدل 90 وات ساعت در نظر گرفته شده است.

اما مدل دیگر یعنی Duo 14 از پردازنده نسل یازدهم اینتل از سری Core i7-1165G7 و Core 5-1135G7 بهره می برد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی اینویدیا MX450 پشتیبانی می کند. حافظه رم هم در این مدل تا 32 گیگابایت را پوشش می دهد و برای کارهای سنگین گرافیکی بسیار مناسب تلقی می شود.

عرضه لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo در دو مدل

ایسوس قرار است هر دو مدل لپ تاپ را تا سه ماه آینده راهی بازار کند. هنوز قیمت مدل Duo 15 مشخص نیست اما مدل کوچکتر قیمت 1000 دلار قابل پیش خرید از سایت ایسوس می باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. کبری حسینی

    ژانویه 18, 2021 در 12:40 ب.ظ

    ایسوز همیشه در تولید کالاهای خاص پیشرو بوده و این لپ تاپ دو نمایشگره شای د یه محصول زود گذر باشه اما برای افرادی مثل دولوپر ها خیلی بدرد بخوره که نیاز به چند نمایشگر دارند، اما در حالت کلی این لپ تاپ یه مدت مد میشه و بعد از مد میوفته چون مشکلات خودش رو داره و قطعا از لحاظ وزن و سخت افزاری فشار میاد بهش و بی کیفیت هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار