لپ تاپ

لپ تاپ جدید HP یک ورک استیشن با طراحی باریک

لپ تاپ جدید HP یک ورک استیشن با طراحی باریک: سال گذشته بود که کمپانی اچ پی یک محصول جدید و سطح بالا را در رده لپ تاپ های گیمینگ با نام Omen معرفی کرد، لپ تاپی که به عقیده بسیاری از کاربران به دلیل طراحی بسیار باریک خود به لپ تاپ Blade شرکت ریزر شبیه بود. اما امروز این شرکت با استفاده از همان لپ تاپ و اعمال برخی تغییرات تخصصی، از یک محصول جدید در رده ورک استیشن رونمایی کرده که لقب آن Omen Pro می باشد. از لحاظ طراحی و زیبایی های به کار رفته در آن ، این محصول کاملا شبیه نسخه اصلی Omen است. بدنه فلزی و مشکی رنگ این لپ تاپ فقط 19 میلی متر ضخامت دارد. از لحاظ وزنی هم باید گفت این محصول با توجه به 15 اینچ بودن و همینطور نوع کاربری، ایده آل محسوب می شود چون فقط 2.2 کیلو گرم وزن دارد. تاچ پد بزرگ به کار رفته شده در این لپ تاپ بیشتر در محصولات گیمینگ به چشم می خورد که در نوع خود قابلیت خوبیست.

لپ تاپ جدید HP یک ورک استیشن با طراحی باریک

اما بزرگترین تغییر ظاهری که این مدل حرفه ای نسبت به نسخه اصلی با خود همراه کرده، تغییر رنگ نور LED های پس زمینه صفحه کلید می باشد که از قرمز به سفید سوئیچ شده است. مشخصات سخت افزاری Omen Pro با توجه به طراحی باریک بدنه، از نکات قابل توجه درباره این محصول می باشد. پردازنده نسل چهارم اینتل Core i7 4720HQ ، کارت گرافیک انویدیا Quadro K1100M ، صفحه نمایش لمسی فول اچ دی ، حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی از نوع DDR3 و فضای ذخیره سازی از نوع SSD و در مقادیر 256 و 512 گیگابایت از مهمترین بخش های سخت افزاری قابل اشاره در این لپ تاپ هستند. اچ پی این محصول را به فناوریHPZ Turbo Drive مجهز کرده که به ادعای این شرکت، عملکرد دو برابری را برای درایو های حالت جامد فراهم می کند. از لحاظ اتصالات می توان به سه عدد پورت USB 3.0 ، خروجی تصویر mini-DisplayPort و HDMI و همینطور جک های ترکیبی هدفون و میکروفون اشاره کرد.

اچ پی برای اینلپ تاپقیمت پایه 2200 دلار را تعیین کرده که در مقایسه با مدل اصلی، 700 دلار گرانتر است. شاید این موضوع باعث شود تا خریداران کمی هنگام انتخاب دچار دودلی شوند مخصوصا اینکه سرعت کارت گرافیک GTX 860M به کار رفته در مدل اصلی کمی بالاتر است. مورد بعدی اینکه اچ پی می توانست از پنل تصویری با دقت بالاتر مثل 4K هم بعنوان یک گزینه اختیاری قابل انتخاب، استفاده کند. در حال حاضر مدل Precision M3800 شرکت دل با صفحه نمایش 4K و سخت افزاری مناسب گزینه ای ایده آل محسوب می شود مخصوصا اینکه قیمت آن با 2250 دلار در همان محدوده قرار دارد. اچ پی این محصول را در دو مدل و با قیمت های 2200 و 2600 دلار از امروز برای سفارش در دسترس قرار داده است.

در ادامه با تصاویری از این لپ تاپ در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ جدید HP یک ورک استیشن با طراحی باریکلپ تاپ جدید HP یک ورک استیشن با طراحی باریک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    شرکت HP یکی از بزرگ ترین شرکت های طراحی لپ تاپ بوده و همیشه طرفدارای مخصوص خودشو داره و من هم یکیشونم و از محصولات HP استفاده میکنم زیرا این تبلت ها از سخت افزار قوی برخوردارند و قیمتشونم هم به نسبت مناسبه ولی خوب کیفیت لپ تاپ های HP خیلی بالا هستند و کسی از خرید لپ تاپ HP پشیمون نمیشه این لپ تاپی که در این سایت هم معرفی شده خیلی خوبه و ارزش خرید داره.

  2. سلام خسته نباشید
    خیلی تو نمای ظاهریش خوب کار کردن و فکر کنم سبک باشه از نظر من لپ تاپ اچ پی از نظر سخت افزاری عالی کار میکنه و هر کی بخره ضرر نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا