Connect with us

لپ تاپ های توشیبا سری تکرا و Portégé بروزرسانی شدند

منتشر شده

در

لپ تاپ های توشیبا سری تکرا و Portégé بروزرسانی شدند

کمپانی توشیبا همانند شرکت های برتربازار لپ تاپتصمیم دارد نوت بوک های خود را به جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارها مجهز کند. بهره مند شدن برخی از لپ تاپ های توشیبا به نسل هشتم پردازنده اینتل کافی لیک (Coffee Lake) سبب می شود در کنار عملکرد بهتر، توان مصرفی لپ تاپ ها نیز کاهش یابد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ توشیبا سری Portégé

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپهایی که توسط شرکت Toshibaبروزرسانی شده اند شامل سری های Portégé و Tecra می شوند که به عنوان مدل جدید رونمایی و معرفی شده اند. لپ تاپ های سری های Portégé و Tecra توشیبا دارای چندین مدل مختلف می باشند که عبارت اند از Tecra X40 ،Tecra Z50 ،Tecra C50،Tecra A50 و Portégé X20W ،Portégé X30.

لپ تاپ توشیبا

لپ تاپ توشیبا Portégé X20W به عنوان یک لپ تاپ هیبریدی برای کارهای تجاری بسیار مناسب می باشد. از مشخصات فنی این لپ تاپ Toshiba نیز می توان به صفحه نمایش 12.5 اینچی، سیستم عامل ویندوز 10 پرو، پردازنده نسل هشتمی اینتل Core vPro با پشتیبانی از ویندوز هلو اشاره کرد.

لپ تاپ توشیبا سری تکرا

لپ تاپ Portégé X30 توشیبا یک لپ تاپ 13.3 اینچی بوده و ضخامت آن نیز 15.9 میلیمتر می باشد. بدنه منیزیومی آن سبب خواهد شد که وزن این نوت بوک کم اما مقاومت بالایی داشته باشد. لپ تاپ Portégé X30 با مشخصات و کارایی که دارد می تواند برای دانشجویان و کارمندان بسیار ایده آل باشد.

نوت بوک سری Tecra توشیبا

لپ تاپ های بروزرسانی شده سری Tecra که شامل مدل Tecra X40 و Tecra Z50 می شود به قابلیت های خوبی بهرمند شده اند. لپ تاپ Tecra X40 مناسب افرادی می باشد که علاقمند به صفحه نمایش بزرگ هستنند، این نوت بوک با نمایشگر 14 اینچی لپ تاپی فوق العاده و سبک محسوب می شود.

لپ تاپ توشیبا تکرا ایکس 40

لپ تاپ مدل Tecra Z50 نیز یک اولترابوک بوده که علاوه بر مجهز بودن به صفحه نمایش 15.6 اینچی دارای مشخصات فنی قابل توجه ای نیز می باشد. منتاسفانه هنوز تاریخ فروش و عرضه این لپ تاپ ها توسط کمپانی Toshiba اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ توشیبا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار